عمومی

پایان ۶۰ روز خاطره‌نویسی کرونایی ابطحی

سید محمدعلی ابطحی که دارای صفحه اختصاصی در گروه نخبگان مجله زنده خبری است ، تصمیم گرفت دفتر خاطرات تاج خود را به عنوان خاطره ای از روزهای حاکمان تاج از اوایل بیماری عروق کرونا قلب بنویسد.
در طول 60 روز گذشته ، این فعال فرهنگی و سیاسی خاطرات و اتفاقات شخصی خود را در مورد اقامت در خانه ، روش های ارتباطی قرنطینه ، سلام و احوال پرسی افراد ، رفتارهای شخصی در خانه و بازتاب های اجتماعی از روزهای خود به اشتراک گذاشته است. توصیف می کنند.

این یادداشت ها هر روز در کانال شخصی سید محمدعلی ابطاء منتشر می شود و در صفحه جداگانه او در گروه نخبگان مجله زنده خبری نیز منتشر می شود. خاطرات روزهای ابطه کرت در دهه 60 به پایان رسید. این خاطرات را جمع کنید اینجا خوانده شده.

تصویری جدید از آقای ابطاح در خانه؛ تأکید شده است که ، خدا را شکر ، آقای ابطحی از شریان های کرونری رنج نمی برد.

در سایر نقاط جهان ، روشی که نوشته های تاج کاخ ​​مشترک بوده است متداول است. با اوج گرفتن این بیماری در کشورهای مختلف ، برخی محافل ادبی و فرهنگی در اروپا حتی از افراد و نخبگان خواستند که خاطرات زندگی در خانه را ثبت کنند.
مجید تفرشی در خاطرات خود به نمونه ای از خاطرات دیگر با عنوان “لزوم ثبت و ضبط خاطرات روزانه و یادداشت های روزهای تاج” اشاره کرد.

/ 6262

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا