فرهنگ و هنر

ژاله صامتی: «زیرخاکی» بعد از کرونا ادامه دارد

ژاله صامتی با اعلام اینکه نمی داند چند قسمت دیگر از این سریال ساخته خواهد شد ، گفت: سریال “زیرخاکی” ادامه خواهد یافت و در آینده نیز این کار را انجام می دهیم ، اما او مطمئن است که سازندگان این سریال را فقط به این دلیل که مخاطب از او استقبال می کند ، ادامه نخواهد داد. .

به گزارش مجله زنده خبری ، ژاله صامتی بازیگر نقش اول سریال “زیر خاکی” در یک لینک زنده ویدئویی که در صفحه اینستاگرام روابط عمومی صدا و سیما پخش شد ، درباره ادامه سریال “زیر خاکی” گفت: ضبط ادامه خواهد داشت.

صمتی گفت: بسیاری از بینندگان قسمتهای اول “زیرزمینی” را تکرار می کنند ، اما در عین حال گفت: “امیدوارم اکنون به این نتیجه رسیده اند که این داستان مانند هیچ داستان دیگری نیست.” در طول داستان ، اتفاقات جالبی در حال وقوع است که مخاطب را غافلگیر می کند.

وی گفت: “بعضی از مردم این نقش را با نقش من در فیلم مقایسه کردند که مجهز به زره نیست و می گفتند اگر چنین نبود ، مشابه است. آنها دقیقاً مانند زن بودن ، مادر بودن و ایرانی بودن هستند.” . این وجود آنهاست. برخی گفتند من به عنوان مرجانه گلچین بازی کردم. من واقعاً بازی او را دوست دارم ، اما او همچنین در تیم بازی می کند و من به هیچ وجه در تیم بازی نمی کنم.

این بازیگر که دو بار نامزد دریافت کریستال سیمور در جشنواره فیلم فجر شده است ، در پاسخ به سؤال منتقدین درباره نقش خود در سریال “زیرزمینی” گفت: “صادقانه بگویم ، همه او را دوست داشتند و یکی از مواردی که باعث می شود احساس کنم. خوب است. ” یعنی من در شغلی بازی کردم که هم منتقدین ، ​​همکاران ، عموم مردم و هم مخاطبان خاص را راضی کنند و همه نقش پریچهر را دوست داشتند.

وی افزود: من بازیگری هستم که نقش هایی را که از حرفه خود انتخاب می کنم حذف می کنم. بسیاری اوقات من یک زن را می بینم و شخصیت او را بایگانی می کنم تا بعداً با توجه به نقش پیشنهادی ، بتوانم آن را جمع کنم و تکمیل کنم. به همین دلیل عاشق پریچر است که شبیه خاله ، پسر عموی او یا یکی از افراد اطراف اوست. نقشی وجود دارد که باید توسط خود مردم انجام شود.

این بازیگر تئاتر ، فیلم و تلویزیون درباره بازیگری و تفاوت بین بازیگران و افراد دیگر گفت: بازیگران باهوش ترین افراد جهان هستند و دلیل این تمایز این است که دیگران از حسی که خدا به آنها داده است استفاده نمی کنند بلکه بازیگر موظف است به تمام حواس خود توجه کنید. استفاده کنید. بنابراین شما باید باهوش و متمرکز باشید.

صمتی در ادامه گفت که کارتهایش را زندگی می کند و با آنها نفس می کشد: با شخصیتش گریه می کند ، می خندد و به آن فکر می کند. روزهای قبل و بعد از اینکه نقش را در ذهنم جلب می کنم. همچنین در مورد سریال (زیرکاکی) با آقای سامان درمورد آقای پریچر صحبت کردیم ، از کجا می آید و داستان او چیست. به عنوان مثال ، مادر پریچر مرده است و پدرش زن جوانی است و یک نوزاد دارد ، در حالی که اصلاً به این سریال اشاره نشده است. این دقیقاً همان چیزی است که اقدامات من را درست می کند.

وی گفت: “من در فیلم آخر فقط یک نقش منفی داشتم ، اما مردم من را در نقش منفی دوست ندارند.” نظر مخاطبان برای من مهم است.

این بازیگر در برخی از سخنان خود ، نقش پریچر را در سریال های زیرزمینی را دشوار توصیف کرد و یادآوری کرد که پیش از این در سریال “نفس” با جلیل سامان همکاری داشته است و کارگردان گفت: از ابتدا شخصیت های این سریال براساس دانش است. توسط وی و پیمان جمشیدی طراحی و نوشته شده است.

صامتی ادامه داد: هوشمندی انتخاب کارگردان است. شاید این امکان وجود نداشته باشد كه دو بازیگر دیگر نیز كه در یك كمدی قدرتمند نیز ستاره بودند ، این نقش ها را بازی كرده اند. من و پیمان جمشیدی در این نمایش فراموش کردیم که بازی با یکدیگر را فراموش کردیم و شاید در آن زمان تست خود را به آقای سامان ارائه دادیم.

این بازیگر با بیان اینکه درباره دشواری های نقش های کمدی برای زنان گفت: کمدی بسیار سخت تر از جدی است. هیچ الاغی نمی تواند کمدی کند و خدا را شکر که بخاطر آن سپاسگزارم. ما انسانها به سرعت رنج می بریم و شوخی کار سخت است از طرف دیگر ، بسیاری از کمدی ها سرگرم کننده است. اکنون با وجود همه این مشکلات ، زن بودن و کار کردن در یک کشور اسلامی و به ویژه در تلویزیون که مخاطب آن با تئاتر متفاوت است بسیار سخت تر است.

پنجشنبه (اول ژوئن) از پشت صحنه زیرزمینی حوالی ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود. روز جمعه 2 خرداد خلاصه قسمت های 15 تا 19 این سریال پخش می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا