ورزش و نشاط

لیاقت برد مقابل السد قطر را داشتیم/ حس غرورانگیزی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: “ما از پیروزی در این مسابقه بسیار خوشحالیم.” جلسه فوقانی خارق العاده کار دشواری بود ، اما با وجود مشکلات فراوان لیاقت این پیروزی را داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تیم حریف چهره های هجومی بسیار خوبی داشت. ما توانستیم با دفاع تیمی خوب و عملکرد بازیکنان ، به خصوص در دفاع و گل ، خود را به خوبی بپوشانیم. به هوادارانی که برای این پیروزی انرژی مثبت دادند تبریک می گویم من من می گویم. با تشکر از بازیکنان تیم که باعث افتخار هواداران ایران و پرسپولیس شدند. آنها این بازی را فدا کردند. این احساس غرور است. آنها شایسته بهترین ها هستند.

او در مورد عملکرد بازیکنان پرسپولیس مقابل صحبت می کند السد وی تاکید کرد: آنها شایسته بهترین ها هستند. راه شروع شد صبح و امیدوارم بتوانیم آن را با تمام مشکلات ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند مانند سال 2018 به فینال لیگ قهرمانان برسد؟ وی گفت: “راه بسیار دشواری پیش رو داریم.” ما بازی های سختی را نیز پشت سر گذاشتیم. از پایین جدول به بالای مرحله گروه رسیدیم. کار بزرگی انجام شد سپس هدف ما بازی با است السد خدا را شکر که این مرحله را به خوبی پشت سر گذاشتیم.

گل محمدی یادآور شد: اگر مسابقات در ورزشگاه آزادی با 100 هزار هوادار برگزار می شد ، برای هر حریفی در آنجا بسیار سخت بود. خوشحالم که به این مرحله رسیدیم. تاکنون مشکلات زیادی داشته ایم. بازیکنان با خستگی و مصدومیت به بازی آمدند. امیدواریم بازی های بعدی برگزار شود. هر تیمی که در این مرحله ما را بخورد قطعاً بسیار قدرتمند خواهد بود. باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. تاکنون ما بسیار خوب بودیم ، اما کار ما هنوز تمام نشده و ادامه دارد.

سرمربی پرسپولیس بر سه تعویض همزمان پرسپولیس در دقایق پایانی و گلی که این تیم پس از این تعویض ها به ثمر رساند ، تأکید کرد: بازیکنان در وضعیت بسیار خسته ای به سر می برند. الان هم که آنها را تحمل می کنند به خاطر هواداران است. بسیاری از امور به خانواده و حسادت زیاد آنها برمی گردد. با تشکر از هر یک از آنها. خجالت من کیشم به چهره هایشان نگاه می کنم. به هر حال ، ما مجبور شدیم به بازیکنان جدید نفس بکشیم و عملکرد آنها عادلانه بود. من فکر می کنم انرژی تازه آه تو آنچه آنها انجام دادند باعث شد ما گل پیروزی را به ثمر برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا