اجتماعی

توضیح پلیس درباره خبر وقوع قتل ناموسی در کنگان

مجله زنده خبری / بوشهر فرمانده پلیس شهر کنگان در خصوص خبر قتل ناموسی در شهر بانک یکی از کارکردهای این شهر که اخیراً توسط شبکه های معاند در فضای مجازی منتشر شد ، توضیحاتی را ارائه داد.

سرهنگ رهام رضایی در این باره گفت: دو روز قبل از خبر خودكشی این نوجوان ، به مركز فوریت های پلیس اعلام شد كه تیمی از كارآگاهان پلیس آگاهی و یك مأمور قضایی در محل حادثه حضور دارند.

وی افزود: در معاینات اولیه ، معاینه جسد و محل خودكشی ، هیچ گونه نشانه ای از قتل در بدن این نوجوان مشاهده نشد و جسد وی برای تحقیقات بیشتر و تعیین علت مرگ به پزشكی قانونی منتقل شد.

وی افزود: مطالب موجود در فضای مجازی توسط رسانه های دشمن ارائه می شود مبنی بر اینکه یک نوجوان چند روز پیش به دلیل ناموس توسط برادرش کشته شد و پزشکی قانونی نیز خفگی وی را تأیید می کند ؛ “در مورد این مطالب صحبت شده و تکذیب می شود.

سرهنگ رضایی خاطرنشان كرد: بلافاصله پس از اعلام خودكشی و در اختیار گرفتن تیم ویژه ای از كارآگاهان پلیس ، پرونده مقدماتی تشكیل شده است.

افسر پلیس با بیان اینکه چنین اخباری همچنان فضای رسانه ای خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت تأثیر برهم زدن فضای روانی جامعه را ایجاد می کند ، افزود: نتیجه اقدامات بعدی متعاقباً از طریق کانال خبری اعلام می شود. پلیس در بوشهر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا