عمومی

کسب رتبه هشتم کشوری توسط دستگاه های اجرایی استان اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، یاطوب نژاد محمد پنجشنبه شب در جلسه چهار کمیته تحول اداری اردبیل گفت: شاخص های ارزیابی اجرایی سال 1998 به صورت یک فرایند و فرم ملی بود. در راستای این طرح ، هیئت های فعال و کوشا تشویق شدند که طبق شاخص ها حداکثر امتیاز را کسب کردند. هشدارهای لازم کمتر کار می شود.

وی با ابراز خرسندی از وضعیت کاری دستگاه های اجرایی استان گفت: وضعیت عملکردی استان اردبیل در بین استان ها خوب است و در سال 1998 در رتبه 8 کشور قرار گرفت اما نظر ما این است که با تلاش کم می توانیم در میان 3 استان برتر کشور. .

دفاتر اردبیل را می توان به مقام سوم کشور ارتقا داد

معاون توسعه منابع و برنامه ها طراحی شده دفتر استاندار اردبیل با بیان اینکه در ارزیابی سال 1999 هدف ما باید یکی از سه استان پیشرو باشد ، افزود: اگر در این ارزیابی ها 5 استان رتبه بالایی کسب کرده باشند ، ما از بهترین استانها دور نیستیم استانهای خلخال ، پارس آباد و اردبیل به استثنای 3 اعلامیه بالاتر.

وی افزود: “کسب رتبه بالاتر نتیجه کار تیمی است و برخی از شاخص ها فراتر از توانایی های خدمات استانی است و ارزیابی ها با توجه به شاخص های تدوین شده توسط وزارت کشور ارزیابی می شود ، بنابراین همگرایی و فعالیت های تیمی مناسب می تواند به سطوح بالاتر افزایش یافته است. “

نژاد محمد از تشکیل 4 کمیسیون تخصصی در استاندار خبر داد و گفت: این کمیسیون ها وظایف خاص خود را به خوبی انجام می دهند و طی هفته های آینده جلسه ای برای حل مسائل مطرح شده مطابق با سیستم مبتنی بر مشکل برگزار می شود ، مدارک لازم جهت ارائه به مقامات بالاتر. ” ارائه شده

تجلیل از بهترین بخش ها مطابق با پروتکل های بهداشتی

این مقام مسئول همچنین 10 دستگاه اول را که در وضعیت تاجگذاری مطابق با پروتکل بهداشتی هستند ستود و تصریح کرد: رعایت مشکلات بهداشتی در استان نسبت به سایر استان ها کمی متعادل است و رعایت اصول بهداشتی بیش از گذشته افزایش یافته است.

نژاد محمد در مورد مجازات و تشویق مسئولان اداری استان گفت: به طور مداوم. کار کمتری ذکر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا