سلامت و تندرستی

اجرای محدودیت‌های جدید از اول آذر، گرچه دیر است اما مغتنم است

وزیر بهداشت در مورد لزوم اعمال محدودیت های جدید در برخورد با کرونا گفت: اگرچه اجرای محدودیت ها از اول دسامبر اگرچه دیر است ، اما خوشحالم که هرچه زودتر این شرایط اضطراری را درک می کنم. اگر محدودیت ها باید به درستی اعمال شوند ، اما با تأخیر ، ترجیح می دهیم آنها را با عجله ، شکسته و نیمه بسته اعمال کنیم.

: فتاب‌‌نیوز:

دکتر سعید نمکی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با جمعیت هلال احمر گفت: وحدت ملی و جمع شدن همه نیروها حول یک محور. ” . دیروز جلسه ای در خدمت بستگان وزارت راه و شهرسازی داشتم و یادآوری کردیم که پس از طوفانی که به کشورهای اروپایی رسید ، هنگ بزرگی از هموطنان خواستار راه حلی شد که در کشورهای اروپایی اتفاق افتاد و هیچ مقایسه ای بین آنها و ما وجود نداشت. . بازگشت به کشور برای امنیتی بود که در سایه این همدردی در مدیریت کرونا فراهم کردیم و هواپیماهایی فرستادیم تا این عزیزان را به خانه بیاوریم.

وی افزود: پس از آن روزها به دلایل مختلف که مهمترین آنها ساده سازی و رفتار متفاوت ویروس بود ، به موج دوم و سوم بیماری مبتلا شدیم. وی در جلساتی که در خدمت مقام معظم رهبری بود ، وظایف جدیدی را به دستگاه اختصاص داد که در ادامه مدیریت بیماری موضوع بسیار شاد و مهمی بود. یکی از مهمترین دستورات وی ایجاد پایگاه عملیاتی برای اجرای مصوبات کارکنان بود و این خلا در این دوره احساس می شد. بسیاری از پیشنهادات ما تصویب شد اما اجرا نشد.

وی در ادامه تأکید کرد: شاخه مدیریت بیماری که ما نداشتیم ، یک بال بسته و شکسته بود که با تشکیل اردوگاه و حضور وزیر کشور در راس این قرارگاه ، عملیات اجرایی ساماندهی شد. دومین وظیفه ای که مقام معظم رهبری تعیین کردند این بود که بتوانند به عنوان نمونه ای از محدودیت ها در وزارت بهداشت عمل کنند و این حرکت باعث شد دوستان ما در وزارت بهداشت ، با هماهنگی همکاران وزارت کشور ، مجموعه ای از صورتجلسه های جدید جلسه را تهیه کنند. دیروز ستاد وی توسط رئیس جمهور و اعضای ستاد مورد تقدیر قرار گرفت.

وزیر بهداشت افزود: اگرچه به دلیل شرایط بحرانی تاج در کشور مجبور به تسریع در اجرای این محدودیت ها بودیم ، اما به دلیل پیش نیازها و نیازهایی که باید ایجاد می شد ، اجرای آن را به اول دسامبر موکول کردیم. اگرچه خیلی دیر است ، خوشحالم که در اسرع وقت در مورد این وضعیت اضطراری اطلاع پیدا کردم و اگر قرار است به درستی اجرا شود ، ترجیح می دهیم آن را به تأخیر بیندازیم تا اینکه با عجله ، شکسته و نیمه بسته آن را اعمال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا