اجتماعی

اعمال جریمه یک میلیون تومانی خروج خودروها از شهرهای قرمز، هر 24 ساعت یکبار

دبیر کمیته اجتماعی و انضباطی مرکز ملی تاجگذاری ملی گفت: در صورت مشاهده پلیس یا دوربین ها هر 24 ساعت یک بار جریمه یک میلیون تومانی برای ترک خودروهای دارای پلاک قرمز از شهرهای قرمز اعمال می شود.

به گزارش مجله زنده خبری ، حسین گاسمی در تشریح جزئیات محدودیت های موجود در طرح جدید ستاد ملی مقابله با تاجگذاری که از روز شنبه اول دسامبر اعمال می شود ، گفت: در طرح جدید محور اصلی شهرهایی است که به سه گروه زرد ، نارنجی و قرمز تقسیم می شوند. این طبقه بندی براساس شاخص بستری شدن در هر شهر تعیین می شود. بنابراین ، در شهرهای زرد ، چهار نفر در هر 100000 نفر ، در شهرهای نارنجی – شش نفر در هر 100،000 نفر ، و در شهرهای قرمز 10 نفر در هر 100000 نفر بستری در نظر گرفته می شوند.

وی افزود: این طرح محدودیت هایی را در زمینه های آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی و حمل و نقل برطرف می کند که هر یک دارای شرایط خاصی هستند ، بنابراین ادارات در شهرهای زرد و امکانات اولیه برای ارائه خدمات اساسی به کار خود ادامه می دهند و خدمات اولیه را ارائه می دهند ” پرسنل آنها کاملاً حضور دارند و سایر بخشها نیز یک سوم محل کار آنها هستند.

دبیر کمیته انضباطی اجتماعی ستاد مدیریت تاج ملی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره برگزاری جلسات و مأموریت ها در طرح جدید گفت: مأموریت های غیرضروری و تمام جلسات اگر در فضای داخلی باشد باید چهار متر فاصله داشته باشد. همچنین گردش هوا باید شش بار در ساعت در محیط داخلی انجام شود و حداکثر تعداد افرادی که در جلسات در شهرهای زرد شرکت می کنند 30 ، در نارنجی 20 و در 15 نفر قرمز باشد.

وی تأکید کرد: ضمانت اجرایی رعایت محدودیت های موجود در طرح جدید نامه بخشنامه ای است که در ماه سپتامبر توسط سازمان امور اداری و استخدامی ابلاغ شده و مجازات های متخلفان را تعیین می کند و رئیس و رئیس هر اداره در این بخشنامه مشخص شده است. ” به عنوان مثال ، در وزارتخانه ها ، معاونین توسعه منابع و فرمانداری ها ، معاونین توسعه منابع برای این کار تعیین شده اند.

وی ادامه داد: یکی از الزامات طرح جدید در ستاد ملی تهیه بسته حمایت از اصناف است که به اتاق اصناف و وزارت صمت سپرده شده است تا در مناطق خدماتی ارائه شده توسط دولت مستقر شود و عوارض و بازرسی “. این موضوع در کمیته امنیت خلاصه شده و پیشنهادات آن ارائه شده است. بدون شک آنچه دولت قادر و ممکن است انجام خواهد شد و دریغ نخواهد کرد.

گاسمی با تشریح سطح کار با متخلفان در طرح جدید گفت: جدی بودن پروتکل ها و نظارت بر اجرای آنها موضوعی است که وزارت بهداشت پیگیری خواهد کرد ، زیرا مباحث پروتکل ها از نظر تخصصی در وزارت بهداشت است. دستگاه خوبی نمی تواند آنها را کنترل کند. ” درخواست دادن. اما در حوزه اداری ، با اخطار اخراج به اخراج تعیین می شود. همچنین در زمینه اصناف از اخطار تا آنلاین و موم ارائه می شود. در زمینه آموزش ، از توبیخ تا پایان خدمات ، علاوه بر جریمه برای مدارس خصوصی در نظر گرفته شده است. در حوزه ترافیک عدم رعایت مقررات ، 500 هزار تومان جریمه برای شهرهای نارنجی و یک میلیون تومان جریمه برای شهرهای قرمز در نظر گرفته شد.

وی تأکید کرد: نکته قابل توجه این است که این جریمه ها هر 24 ساعت با مشاهده شماره ثبت از طریق دوربین و پلیس به عنوان ضمانت اجرایی طرح اعمال می شود.

دبیر کمیته انضباطی اجتماعی ستاد مدیریت تاج ملی با تأکید بر لزوم مشارکت عمومی در اجرای صحیح طرح جدید ، گفت: این طرح یکی از هفت پازلی است که وزارت بهداشت به هیئت مدیره ستاد کشوری ارائه کرده است. تاج. به نتیجه دلخواه برسید. بسیج مستقر در محله نیز در کرمانشاه به عنوان خلبان برای تشخیص بیماری آغاز شد. بسیاری از افرادی که بیمار می شوند هیچ علائمی ندارند و بیشترین خطر را در آنها پدیدار می شود. ما امیدواریم که با افتتاح خط تولید تست سریع در روز سه شنبه ، تعداد آزمایشات به 100000 آزمایش در روز افزایش یابد و به سمت مدیریت بیماری برویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا