ورزش و نشاط

اولین شکست فکری و شاگردانش/ نکونام باز هم به استقلال نباخت

به گفته Born؛ دیدار استقلال و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

در نیمه اول مسابقه شاهد درگیری در میانه میدان بودیم که به نظر می رسید مربیان هر دو تیم ترجیح می دهند ضدحمله ها را آزمایش و تماشا کنند. مهاجمان استقلال و فولاد در این نیمه نتوانستند موقعیت های خطرناکی را در دروازه ایجاد کنند و دروازه بان های هر دو تیم نیمه اول را به آرامی ترک کردند تا اینکه در نیمه اول بازی بدون گل با تساوی به پایان رسید.

WhatsApp Image 2020-11-20 در 17.40.53

در نیمه دوم هر دو تیم فوتبال عملکرد تهاجمی تری داشتند. درگیری هافبک های دو تیم نیز در میانه زمین زیاد بود و داور بازی را با سوت خود چندین بار متوقف کرد.

در دقیقه 65 داور اعلام یک ضربه پنالتی به سود استقلال کرد که وریا گافوری این موقعیت را به گل تیمش تبدیل کرد.

شاگردان نکونام پس از گل استقلال به کل حمله کردند و حملات زیادی را علیه دروازه استقلال تدارک دیدند. در دقیقه 72 فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس روی ضربه ای گل فولاد را به ثمر رساند.

پس از پایان بازی ، شاگردان نکونام بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند و استقلال را تحت فشار قرار دادند اما استقلال نتوانست در خانه یک موقعیت خطرناک ایجاد کند.

در حالی که به نظر می رسید مسابقه دو تیم با تساوی به پایان می رسد ، داور در دقیقه 90 یک ضربه پنالتی به سود فولادی ها به سود خود رقم زد تا لوسیانو پریرا را به گل تبدیل کند.

در ادامه ، دانشجویان فرهیخته کاری از دستشان بر نمی آمد و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان نکونام به پایان رسید و او در تقابل مربیان مستقل پیروز شد.

بازی برگشت این تیم در لیگ سال گذشته با همان نتیجه به سود فولاد به پایان رسید.

در این بازی داور کارت های زیادی به بازیکنان هر دو تیم داد و حسین کعبی مربی فولاد نیز کارت قرمز دریافت کرد.

فولاد در این مسابقه با ترکیب محسن فروزان ، مهران درخشانمهر ، صالح هردانی (74 – فرزاد جعفری) ، عارف آغاسی ، محمد آبشک ، آیندا پاتوسی (74 – ساسان انصاری) ، محمد زبیر نیکونفس (2 + 90 احمد عبدالله زادهمی ، محمد فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا به زمین مسابقه رفتند.

سید حسین حسینی ، وریا غفوری ، هراویه میلیچ ، عارف غلامی ، محمد حسین مرادمند ، مسعود ریگی ، فرشید باقری ، آرش رضاوند (69 ساله – محمد دانشگر) ، فرشید اسماعیلی ، مهدی قائدی و ارسلان مطه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا