عمومی

بسیجی‌ها درمیدان مبارزه با کرونا/اجرای طرح شهید سلیمانی درمحله‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان ها: ویروس تاج ، که ناگزیر سلامت انسان را هدف قرار می دهد و در این شرایط دشوار ، بسیج ، قدرت جهادگران ، پرسنل پزشکی و نیروهای مردمی برای شکست تاج تلاش کرده اند.

یکی از نهادهایی که از ابتدای فوران تاج تاکنون به همراه کادر پزشکی برای مقابله با این ویروس رسوا وارد میدان شده است ، نیروهای بسیجی بودند که بدون هیچ چشم داشتی در این منطقه دشوار حضور داشتند و منشا خدمات بسیاری در این زمینه بودند حوزه.

از گندزدایی جاده گرفته تا تیم های بازرسی اعزام

علی فرهادی معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این باره گفت: از زمان شیوع بیماری عروق کرونا قلب ، یکی از اجسامی که به طور کامل و جامع با این دانشگاه بود و کمک های زیادی در زمینه بهداشت و درمان داشت دانشگاه بسیج بود.

وی با اشاره به اقدامات مهم بسیج در این زمینه گفت: هندی حذف معابر و سطح شهر ، غربالگری در محله ، اعزام تیم های تخصصی به مناطق مختلف برای بازدید و غربالگری از جمله این اقدامات توسط بسیج است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: علاوه بر این اعزام تیم های بسیجی به 24 نقطه در شهرستان های استان برای انجام کارهای غربالگری ، توزیع تجهیزات پزشکی و پزشکی از دیگر اقدامات بسیج از زمان شیوع بیماری است. تاج در حومه شهر. “

راه اندازی سمینارهای تولید ماسک توسط بسیجیان

سرهنگ ماشلا بازگیر ، فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد نیز در این باره گفت: اولین کار در این زمینه راه اندازی کارگاه های آموزشی مسیج در استان بسیج بود.

وی گفت: کارگاه های ماسک سازی در همه مناطق ، پایگاه های مقاومت و مناطق استان راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه در منطقه خرم آباد گفت: پرتاب کنید گروه ها جهاد برای ضد عفونی خیابان ها ، اماکن و دفاتر انجام شد.

سرهنگ بازگیر با اشاره به رزمایش امداد وفادار در هورام آباد افزود: تاکنون دو مرحله از این رزمایش در قالب شش وسیله معیشت انجام شده است.

اعزام تیم های بسیج به جامعه پزشکی در زمینه های مختلف

سرهنگ عبدالوحید ملکارا ، مسئول انجمن پزشکی باسان لرستان نیز گفت: جامعه پزشکی بازید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان سه بیمارستان را برای توان بخشی بیماران کرونا راه اندازی کرده است.

وی گفت: همچنین حدود 50 تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی به مناطق و مراکز لازم اعزام شده اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: این 50 تیم شامل متخصصان ، پزشکان عمومی ، پرستاران و پیراپزشکان است.

سرهنگ ملک آرا گفت: همچنین مبلغ 600 میلیون تن تجهیزات پزشکی توسط خیرین تأمین و به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد.

توزیع 112 هزار بسته معیشتی

سردار مرتضی کشکولی ، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در همین رابطه لرستان همچنین اظهار داشت: در بحث تاج ، 112 هزار بسته معیشتی ، 300 هزار وعده غذای گرم ، 237 جهیزیه ، 185 هزار بسته بهداشتی ، 10 هزار و 490 زایمان اصلاح، 106 لوازم خانگی و 3 دستگاه توسط سپاه استان توزیع می شود.

وی تأکید کرد: بیش از 57 میلیارد فولاد در این منطقه توسط سپاه استان تأمین می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همچنین در زمینه تجهیزات ، ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و علوم پزشکی کمک های زیادی کردیم و 491 پزشک و پرستار را در اختیار علوم پزشکی قرار دادیم.

سردار کشکولی با اشاره به اجرای پروژه شهید سلیمانی گفت: اردوگاهی در این منطقه ایجاد شده است و هر خانه باید یک مرکز بهداشتی برای بیماران باشد. پیدا کردم، قرنطینه و غربالگری در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا