حوادث و رویدادها

حبس برای یک مدیر در فارس بخاطر دریافت ۲۸ فقره رشوه

فهرست:

مدیر سابق ورزش و جوانان استان فارس و همدستانش که پیش از این در دادگاه کیفری استان فارس 2 محاکمه و به حبس ، جزای نقدی و انفصال از خدمات عمومی و شلاق محکوم شده بود ، نیز در دادگاه تجدیدنظر محکوم شدند مسخره و مجازات شده توسط قانون. . امنیت پیدا شد

براساس این گزارش ، بر اساس حکمی که حیدرعلی کامیاب کلانتری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان فارس صادر کرد ، وی به اتهام 28 فقره رشوه و رشوه به 10 سال و یک ماه حبس تعزیری محکوم شد. یک میلیارد و نهصد و سی و سه میلیون ریال. یعنی به شرطی که معادل همان مقدار باشد. وی همچنین جریمه شد.

این گزارش حاکی است که در حکمی از سوی شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان فارس ، مدیر سابق استان فارس به برکناری دائم از خدمات عمومی و 74 شلاق محکوم شد.

همدستان وی در این پرونده ، شهرام عبدالهانی ، متهم ردیف دوم ، در پرداخت 19 رشوه 13 میلیارد و 768 میلیون ریالی به متهم ردیف اول مجرم شناخته شد و به سه سال و یک ماه زندان محکوم شد.

همچنین متهم سوم این پرونده ، امین رضا آرامفر به پرداخت رشوه 2 میلیارد و 180 میلیون ریالی به مدیرکل سابق ورزش و جوانان متهم است. این استان به 3 سال و یک ماه زندان محکوم شد.

گفتنی است ، احكام صادره در پرونده در مرحله اولیه با توجه به محتوای پرونده و اسناد موجود ، اعتراف صریح متهمان پرونده و همچنین نظر كارشناس رسمی دادگستری و اظهارات مخبران تأیید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا