بین المللی

مدیر مرکز مطالعات جنوب عراق: دشمنان با ترور فخری‌زاده نشان دادند با پیشرفت ایران مخالف هستند

به گزارش گروه بین الملل آژانس فارس ، علی رمضان العوسی ، رئیس مرکز مطالعات جنوب در عراق ، در مصاحبه با خبرنگار بین الملل فارس درباره هدف رژیم صهیونیستی از کشتن محسن فهری زاده ، دانشمند هسته ای و دفاعی ایران توضیح داد واکنش مقاومت در برابر این جنایت صهیونیستی چگونه بود. پرداخت.

وی در ابتدای مصاحبه شهادت دکتر فهری زاده را تبریک گفت و عدم حضور وی را ضرر جامعه علمی جهان دانست و قتل وی را نقض آشکار علم و دانش خواند.

دشمنان از هرگونه پیشرفت علمی در ایران می ترسند

این فعال سیاسی عراقی گفت: “دشمنان از هرگونه پیشرفت علمی در ایران وحشت دارند و شهید محسن فهری زاده در آزمایش تاج و حتی واکسیناسیون آن پیشرفت کرده است.” چنین دستاوردهایی مورد پسند دشمنان نیست. مشکل این است که دشمنان نمی خواهند کشور قدرتمند ایران به ژاپن در منطقه تبدیل شود و آنها نمی خواهند که ایران به خود اعتماد کند و آنها می خواهند ایران از کشورهای غربی و صهیونیست ها پیروی کند. دشمنان با پیشرفت ایران مخالف هستند ».

دشمنان به دنبال ضربه زدن به کل محور مقاومت هستند

دکتر العوسی افزود: موضوع ترور شهید محسن فهری زاده از مدت ها قبل توسط دشمنان ایران دنبال می شد و حتی نتانیاهو چند سال پیش نام او را ذکر کرد. دشمنان نه تنها به دنبال صدمه زدن به ایران هستند ، بلکه همچنین می توانند کل محور مقاومت و کسانی را که از خط آنها پیروی نمی کنند ، هدایت و دنبال کنند.

ایران در پاسخ به ترور فهری زاده حماسه خواهد آفرید

وی تأکید کرد: ملت ایران با قدرت و قدرت می تواند از پس این چالش ها برآید و با مزدورانی که با گرفتن پول افراد بی گناه را می کشند و می کشند روبرو شود. من معتقدم ملت ایران در پاسخ به این جنایت حماسه آفرینی خواهند کرد و پاسخ ایران در داخل با دشمنان بسیار قدرتمند خواهد بود. “ایران قطعاً پس از ارزیابی اوضاع به رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی متحد صهیونیستها پاسخ خواهد داد.”

ترور فهری زاده نشانه ای بود برای بیدار کردن محور مقاومت برای آمادگی بهتر

مدیر مرکز مطالعات جنوب عراق با تأکید بر اینکه کشته شدن شهید فهری زاده یک زنگ خطر است ، گفت: “این حمله یک زنگ خطر برای آماده سازی بهتر محور مقاومت بود.” این ترور هشداری بود برای کل جامعه بشری برای مقابله با تروریست ها و مزدوران ، زیرا این می تواند هدف بعدی مزدوران و تروریست ها در کشورهای اروپایی باشد. جامعه جهانی باید در این زمینه نقش فعالی داشته باشد و محکومیت این جنایات به تنهایی کافی نیست. “رهبران کشورهای مختلف باید عواقب این ترور را درک کنند و در مورد چگونگی مقابله با آن فکر کنند.”

انتهای پیام


دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا