حوادث و رویدادها

تاثیر معنادار محدودیت تردد در فاصله زمانی ۲۱ تا ۴ صبح در کنترل کرونا

دبیر کمیسیون امنیت ، اجتماعی و انتظامی ولیعهد تأکید کرد که با اجرای برنامه جامع برای محدودیت های هوشمند ، روند بیماری عروق ویروس کرونا قلب در کشور به سمت کنترل و نظارت پیش می رود. وی گفت: با اجرای طرح جامع و اجرای محدودیت ها تعداد شهرهای سرخ کاهش یافته است.

به گزارش مجله زنده خبری، حسین قاسمی در پایان چهل و هشتمین جلسه کمیته انضباطی و کمیته امنیتی ستاد مقابله با تاج ، که در سالن پیامبر اکرم (ص) در وزارت کشور با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط برگزار شد ؛ با اشاره به اینکه روند بیماری ویروس کرونا قلب در کشور با تلاش مسئولان و رعایت مردم ، اصناف و مشاغل در وضعیت بهتری نسبت به هفته گذشته است ؛ وی اظهار داشت: حدود 10 روز از آغاز طرح جدید مقابله با کرونا می گذرد و خوشبختانه این روند مدیریت بیماری را در سراسر کشور نشان می دهد.

دبیر کمیته فعالیت های امنیتی ، اجتماعی و انضباطی ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری با تأکید بر اینکه امیدواریم با ادامه این روند و افزایش همکاری های انسانی بتوانیم به شرایط مطلوب و ایده آل دست یابیم ؛ وی گفت: گزارش های دریافتی از استان ها نشان می دهد که به طور متوسط ​​حدود 85 درصد از پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک رعایت می شود. پیش بینی می شود با تلاش هموطنان عزیز ، حفظ فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در دوره ها به بیش از 90 درصد برسد.

گاسمی همچنین با تاکید بر اهمیت طرح محدودیت ترافیک از ساعت 21:00 تا 4:00 اظهار داشت: اجرای این طرح کمک زیادی به کاهش چرخه های شبانه و ترافیک کرده است که خود تأثیر بسزایی در کاهش تعداد بیماریهای ویروس کرونا قلب در کشور. “

وی افزود: با رعایت هدفمند پروتکل ها توسط مردم و مشاغل ، امروز می بینیم که تعداد شهرهای قرمز کشور کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، گاسمی یادآور شد: “البته اگر محدودیت ها برآورده نشود و تعداد بیماران افزایش یابد ، وضعیت شهرها از نظر رنگ قرمز ، نارنجی و زرد برگشت پذیر است و بنابراین مردم عزیز نیاز به ادامه پیگیری دارند. پروتکل ها. ” برای غلبه بر این بیماری اقدام کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا