استانی

پسماندهای صنعتی مهمترین چالش زیست محیطی استان قزوین است

به گزارش آژانس مجله زنده خبری از قزوین؛ علی فرحزاد عصر سه شنبه در جلسه کمیسیون ارزیابی اثرات زیست محیطی سایت پسماندهای صنعتی در استان قزوین که در سالن مدیریت بحران استان برگزار شد ، اظهار داشت: پرداختن به موضوعات زیست محیطی و سلامت انسان در استان اولویت برای همه موضوعات است و مدیران باید به این موضوع رسیدگی کنند. معنی بده

وی افزود: اگر اصول زیست محیطی در مناطق مختلف استان جدی گرفته و رعایت شود ، نگران نخواهیم بود و این سلامت انسان را به خطر نمی اندازد.

فرخزاد گفت: در حال حاضر عملیات تصفیه و دفع زباله های صنعتی توسط یک شرکت خصوصی در مجتمع زباله محمدآباد انجام می شود و این وضعیت چالش های زیادی را در استان ایجاد کرده که باید ساماندهی کنیم.

فرخزاد 2

وی اظهار داشت: در جلسه با هیئت نظارت در کارگروه مدیریت پسماند از استان قزوین تصمیم بر این شد که مجموعه مدیریت پسماند دیگری ایجاد شود که برای بهبود وضعیت در محل در محمدآباد به مطالعات زیست محیطی و زیرساخت های آن نیاز داریم.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: همچنین از طریق انتصاب مشاور محیط زیست ، مطالعات لازم در زمینه ساخت سایت جدید پسماند صنعتی انجام شده و پس از بررسی و تأیید نهایی توسط کارگروه پسماند ، موارد کارشناسی به دستگاههای مختلف و دادگستری ارسال شود. ” .

وی اظهار داشت: انتظار داریم مشاور پروژه همه ملاحظات زیست محیطی و بهداشتی را در پروژه جمع بندی كند و در جلسه بعدی كارگروه پسماند را جهت تصمیم گیری ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا