ورزش و نشاط

آل کثیر بخشیده می شود؟

امیر سعید وکیل درباره عفو نکردن عیسی القاطر در دادگاه داوری ورزشی گفت: “جای تأسف است که بسیاری از افرادی که منتظر شنیدن این حکم بودند ، عملی نشدند.” به دنبال صدور دستور موقت از دادگاه قضایی ، سعی کردیم ثابت کنیم اگر القاطر نتوانست بازی کند ، صدمات جبران ناپذیری به تیم و باشگاه پرسپولیس وارد می شود.

وی افزود: در توازن بین منافع باشگاه برای درخواست دستور موقت و از طرف دیگر اصرار AFC برای حفظ تعلیق القاطر ، توازن منافع با توجه به شرایط خاص تیم به دنبال حفظ قدرت است. تیم شما. ” سرانجام ، با توجه به دفاع از باشگاه پرسپولیس ، احتمال موفقیت در این دادخواست بسیار زیاد است. رأی دادگاه ورزش برای صدور قرار موقت سه شرط داشت که دو شرط مورد اعتراض نبود.

وکیل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این سوال نشان داد که دفاع باشگاه تا چه حد توسط دادگاه پذیرفته شده است ، خاطرنشان کرد: به ما گفتند که طبق گفته داور پرونده ، فوتبال یک مسابقه با 11 بازیکن بود. خسارت جبران ناپذیری به تیم وارد نمی شود و حضور یا عدم حضور یک بازیکن نمی تواند تعیین کننده باشد.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه حضور القاطر با توجه به محرومیت می تواند بسیار حیاتی باشد ، گفت: “تنها چیزی که می توان گفت این است که پرونده در جریان است و ما در صورت امکان تلاش خود را برای آوردن القاطر انجام خواهیم داد.” بازیکنان و تعدادی مصدومیت. زودتر از شش ماه به تیم پرسپولیس برگردید.

وی درباره احتمال بخشودگی الکیتیر در صورت پذیرش نیمی از آن تصریح کرد: چنین موضوعی در آیین نامه انضباطی AFC وجود ندارد و چنین ماده ای به کمیسیون انضباطی ایران برگردانده می شود. قوانین انضباطی AFC به این موضوع نمی پردازد. تنها راه حل قانونی ما این است که ظرف شش ماه پرونده را در دادگاه CAS مختومه کنیم. به امید کسب رای به نفع باشگاه پرسپولیس.

وکیل باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده های ماریو بودیمیر و گابریل کالدرون گفت: پرونده بودیمیر با من نیست و من از آن آگاهی ندارم اما پرونده کالدرون دو هفته پیش رسیدگی شد و وکلای او دفاعیات خود را ارائه دادند. دفاعیات باشگاه پرسپولیس مطرح شده و طبق روال معمول در دادگاه قضایی ، پس از رسیدگی باید منتظر صدور حکم نهایی باشیم.

این وکیل دادگستری در مورد پرونده آنتونی استوکس و اینکه چرا باشگاه پرسپولیس به جای فیفا به فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرده است ، گفت: “بهتر است در مورد گذشته صحبت نکنیم. چون من نقشی در آن نداشتم و نمی توانم بگویم دلایل تنظیم قانونی این باشگاه چه بود. آنچه می توانم به طور قطع بگویم این است که پرونده در دستور کار باشگاه قرار دارد تا اقدامات قانونی لازم را انجام دهد.

وی گفت: “ما باید بپذیریم كه وكیل با نسبت نسبی امید وارد پرونده شود.” ما باید از پیچیدگی موضوع آگاه باشیم و این مورد به ویژه با توجه به سیاست های مشترک فیفا و AFC در مورد تبعیض نژادی پیچیده است. الکی پایتخت باشگاه پرسپولیس است و امیدوارم برای اولین بار در خدمت تیم باشم.

بیشتر بخوانید:شکوری: در مورد جوایز برای ما روشن خواهد شد

253 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا