عمومی

گوش‌بری تاکسی‌های اینترنتی با چاقوی آلوده به کرونا + جدول

تاکسی های اینترنتی در ایران ، مانند دیگر شرکت های نوپا ، در ابتدا بسیار مشتری مدار و صادق بودند ، اما وقتی تاسیس شدند ، افراد فقیر مجبور شدند با هر تصمیمی کنار بیایند و صدایی در نیاورند.

تاکسی های اینترنتی در اوایل وجود خود بسیار مورد توجه مشتریان و مسافران بودند و رانندگان آنها به پیر و جوان ، پیر و پیر احترام می گذاشتند ، به طوری که همه احساس می کردند استاندارد رانندگی در حال تغییر است و حتی افسانه ها درباره این اتفاق خوب ساخته شده است. تاکسی های اینترنتی در تابستان و … به مسافران نوشیدنی های خنک می دهند اما کم کم واقعیت ها مشخص شد و همین شرکت ها به دلیل برخی رفتارهایشان به حاشیه رانده شدند. به حدی که برخی از مدیران آنها برای حفظ حداقل ظاهر خود مجبور شدند به صورت فیلم یا توییت بیایند ، مثلاً برای مردم توضیح دهند یا عذرخواهی کنند تا همه بگویند چه سیستم خارجی و پاسخگویی !!

البته عذرخواهی و مسئولیت پذیری چیز خوبی است و این نه تنها وظیفه آنها بلکه وظیفه هر نهاد خصوصی و دولتی است که وظیفه آنها ارائه کالا یا خدمات به مردم است ، بلکه یک دستگاه شیک و مجلسی است ، از یک طرف ، مرحله پاسخگویی و مشتری مداری را اشغال می کند. ، به روشی بسیار نرم و نازک ، سریع و چابک ، افراد را به گونه ای تحت فشار قرار می دهد که از هر فشار سنگین دیگری سخت تر باشد ، مردم را نسبت به اهداف اپراتورهای این دستگاه یا تجارت و در نهایت بخش زیادی از مشتریان کمی بدبین می کند این نتیجه گیری نشان می دهد که همه این رفتارهای شیک فقط برای جلب مشتری و افراد معتاد به خدماتشان است و آنها ، مانند دیگران ، فقط سعی می کنند جیب افراد فقیر را خالی کنند.

بارزترین نمود این رفتار ، راه اندازی تاکسی های اینترنتی در هوای بارانی ، ترافیک سنگین و روزهای خاص گذشته است که در سال گذشته یا پس از شیوع ویروس کرونا و کمی بعد با نرخ های نجومی جایگزین قیمت های کاملاً غیر منطقی بعد از محدودیت ها ترافیک شبانه و صبحگاهی.

البته گفتن “غیرمنطقی” از نظر مسافران است ، در غیر این صورت رانندگان تاکسی اینترنتی احتمالاً بسیار شادتر و راضی تر از مسافر و راننده هستند ، مطمئناً شرکت هایی هستند که از ایجاد و مدیریت اینها درآمد خوبی کسب کرده اند مجتمع ها رانندگان دوباره کلاچ و ترمز می گیرند ، دنده ها را عوض می کنند و در گرما و سرما کار می کنند ، مقداری از محموله مسافران را مستقیماً از طریق شهرها حمل می کنند و یک روز حلال می خورند. بعید است که مردم از درآمد این گروه ناراحت شوند. در حالی که اکنون تعداد زیادی از افراد به عنوان راننده در این مجتمع ها کار می کنند ، درآمد نجومی صاحبان این شرکت ها ، که در نهایت تعدادی از کارمندان خود را به عنوان بخش نگهداری استخدام می کنند ، یک ساختمان را اجاره می کنند ، هزینه تلفن و اینترنت را پرداخت می کنند و به طور خودکار کمیسیون خود را پرداخت می کنند. ناراحتی راننده – که چاره ای جز این کار ندارد – ریختن به حساب بانکی آنها به مذاق مسافران و حتی خود رانندگان خوش نمی آید. حال ما فقط به حمل مسافر با اتومبیل اشاره می کنیم و در مورد حمل مسافر با موتور سیکلت ، پیک موتوری ، سرویس تحویل غذا و غیره اعمال نمی شود که درآمد خوبی هم برای این شرکت ها دارند. خیابان ها به دنبال یک تکه نان از صدها خطر روزانه مانند مرگ ، تصادف ، جراحت و خسارت هستند.

همه اینها به کنار ، می گوییم طبق قرارداد هر دو طرف توافق کرده اند که با این سیستم و این وضعیت کار کنند و راننده نیز باید خدا را شکر کند که می تواند در این نفس یک تکه نان درست کند. وسط وظیفه افرادی که خدمات می خواهند چیست؟ از دسامبر سال گذشته تا دسامبر امسال ، دقیقاً چه اتفاقی افتاده و چه اتفاقی افتاده است ، به عنوان مثال هزینه شهریه اینترنت از خیابان فلسطین تا خیابان فردوسی ، از 9000 تن تا 25000 تن یا از خیابان فلسطین تا ورزشگاه آزادی 13000 تن تا 39 هزار تومان. 500 جلد؟ تنها اتفاقی که افتاده این است که افراد بد بخت از ترس جان خود را مجبور به استفاده از تاکسی های اینترنتی به جای اتوبوس ، تاکسی و مترو کرده اند و این شرکت ها به شکلی کاملاً منصفانه ، انسانی و انسانی از این ترس مردم نهایت استفاده را کرده اند. مشتری مد راه. تعرفه ها دو برابر گسترده تر محاسبه می شود ، به طوری که خدای نکرده مردم زیاد رحم نکنند. گاهی اوقات آنها علناً اعلام می کنند که ما قیمت را دو برابر می کنیم و این همان چیزی است که چشم کور شماست که باید از ما مراقبت کنید.

البته اشتباه نکنید! این رفتار برای انسان ناشناخته نیست. از یک فروشگاه ساده زنجیره ای گرفته تا تولیدکنندگان اتومبیل در این کشور که کوچکترین احساسی مبنی بر اینکه مردم چاره ای جز استفاده از کالاها و خدمات خود ندارند ، همین فاجعه را برای مردم به وجود آورده اند و نه آب لرزیده و نه وجدان صدمه. آنچه او را به لرزه و درد انداخت ، دست و قلب کارمند ، دستمزد ، ساعت و غیره بود که نمی دانستند برای خرید یک ماشین عادی یا تهیه چنین وسیله ای پول را از کجا بگیرند. برای فرزندانشان یا حداقل به اندازه امروز قوی باشند. همسر و فرزند خود را با تاکسی های Invar Anwar بفرستید تا ترس از تاجگذاری را از دست ندهند و بر اثر تاج گذاری از بین بروند!

مقایسه ، تخمین ها ، زمان ها ، مسیرها و قیمت ها در جدول زیر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا