استانی

مریدی، جعفری و مرادیان از فولاد جدا می‌شوند؟

مجله زنده خبری / خوزستان به دلیل غیبت طولانی مدت سه بازیکن از تیم فوتبال فولاد خوزستان در تمرینات و ترکیب این تیم ، امکان جدایی این بازیکنان وجود دارد.

سینا مریدی ، هافبک 24 ساله و تکنسین خوب تیم فولاد خوزستان که به گفته کارشناسان یکی از معدود استعدادهای ناب فوتبال است ، حدود دو هفته است که در تمرینات تیم فولاد شرکت نمی کند.

به گزارش مجله زنده خبری ، مریدی که به دلایل مختلف از جمله اختلاف نظر با کادرفنی دو بار از تیم فولاد خداحافظی کرده است ، پس از برطرف شدن مشکلاتش در مدیریت و کادرفنی ، در اوایل فصل بیستم بار دیگر به جمع سرخ پوشان اضافه شد. در هفته های اخیر ، او به دلایلی دوباره در تمرینات فولاد غایب بود.

شاگردی که حتی مورد توجه سرمربی سابق پرسپولیس ، برانکو قرار گرفت ، امروزه نه تنها آرام شده بلکه به گفته کارشناسان ، با ادامه این روند ، فوتبال این استعداد خیلی زود به پایان می رسد.

همچنین فرزاد جعفری ، مدافع تیم فولاد خوزستان که از ابتدای فصل در چندین مسابقه از این تیم به میدان رفته است ، پس از بازی این هفته فولاد و سپاهان به دلایلی در تمرینات این تیم شرکت نکرد. با توجه به مشکلات موجود ، احتمال جدایی این بازیکن که بهترین مدافع فولاد در سالهای اخیر بود نیز وجود دارد.

جعفری که برای لیگ بیستم چندین باشگاه به وی پیشنهاد شده بود ، سرانجام تصمیم گرفت کار خود را در تیم محبوب خود فولاد ادامه دهد. اما اکنون به نظر می رسد که به دلیل ترافیک در سمت راست دفاع ، از فولاد جدا شود.

احسان مرادیان ، دروازه بان تیم فولاد خوزستان که یکی از حاشیه سازترین بازیکنان این تیم در سال های اخیر است ، در آخرین بازی های فولاد در لیست 18 بازیکن قرار ندارد و نکونام سایر دروازه بان های تیم خود را به صورت رسمی و رسمی ترجیح می دهد مسابقات دوستانه استفاده کنید. البته مرادیان در تمرینات فولاد نقش دارد اما به نظر می رسد با توجه به اینکه او در دو فصل گذشته کمتر بازی کرده و بیشتر دروازه بان دوم محسوب می شود ، او در نقل و انتقالات نیم فصل فولاد را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا