ورزش و نشاط

ناظم الشریعه: ترجیح می‌دهم جام ملتهای آسیا لغو شود

ناظم الشریعه: ترجیح می دهم جام ملت های آسیا لغو شود

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با ابراز گلایه از بلاتکلیفی این تیم برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گفت: حضور بازیکنان در هیئت مدیره فدراسیون فوتبال اتفاق خوبی است.

سید محمد ناظم الشریعه ، مربی ملی فوتسال ایران در گفت وگو با مجله زنده خبری ، در مورد آخرین وضعیت مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گفت: امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا تکلیف برگزاری یا لغو این مسابقات را به زودی روشن کند. تاکنون این بازی ها چندین بار به تعویق افتاده است و این باعث مختل شدن اردوها و برنامه های آموزشی ما می شود. ما در فوریه و مارس دو روز فیفا داریم و باید آنها را برنامه ریزی کنیم و همچنین در اردوی خارج از فصل لیگ برتر قصد اردو داریم ، اما در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و ما نمی دانیم که چگونه به جام ملت ها راه پیدا کنیم ، بدون بازی و تمرین
وی با توجه به اینکه آیا وی برای میزبانی بازی ها موافقت می کند یا می خواهد مسابقات لغو شود ، گفت: “ما تیم اول آسیا هستیم و مشکلی برای شرکت در جام جهانی نداریم.” به نفع ما خواهد بود که آنها تیم ها را بر اساس جدول رده بندی به جام جهانی معرفی کنند. حداقل این فرصت را داریم که چند بازی دوستانه انجام دهیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره ثبت نام چند بازیکن برای حضور در هیئت مدیره فدراسیون فوتبال گفت: من می خواهم همه اعضای هیئت مدیره بازیکن باشند. مهم نیست که شما کی باشید. وجود یک مکان در تابلو بسیار مهم است. این باعث می شود حقوق فوتسال از امنیت بیشتری برخوردار شود و بازیکنان فوتسال بیشتر نمایان شوند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا