عمومی

بهترین سرم مو چیست؟ چگونه موهای خوش حالتی داشته باشیم؟

بهترین سرم مو
همه چیز در مورد سرم موی مناسب

همه چیز در مورد سرم موی مناسب

اگر شما هم موی خشک و وزی دارید و به دنبال یک سرم موی خوب هستید، این مقاله را از دست ندهید.  در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم بهترین سرم مو چیست؟ و هنگام استفاده از سرم مو چه نکاتی را باید رعایت کنید.

موهای خوش حالت دیگر رویا نیست!

موهای درخشان و براق زیبایی موها را دو برابر میکنند. مو از بخش های مختلفی ساخته شده است اما بیشترین بخش مو را کراتین تشکیل می دهد. کراتین مو گاهی ممکن است دچار آسیب شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد کند. یکی از رازهای داشتن موهای زیبا و سالم مراقبت اصولی از مو است. برای مراقبت از مو محصولات زیادی روانه ی بازار شده اند. یکی از این محصولات مراقبتی سرم مو است. سرم موهای موجود در بازار تنوع زیادی دارند و ممکن است شما را سردرگم کنند و نتوانید تشخیص دهید بهترین سرم مو چیست؟  برای همین ابتدا باید بدانید سرم مو چیست؟ و ترکیبات موجود در بهترین سرم مو چیست؟

سرم مو چیست؟

یکی از محصولات مراقبت از مو، سرم مو است. سرم مو برای خوش حالت کردن موها و جلوگیری از وز شدن  آنها استفاده می شود. همچنین سرم مو مشکل خشکی و شکنندگی مو را برطرف می کنند. استفاده از سرم مو یک روش مراقبتی است که می تواند به خوبی از موهایتان  حفاظت کند و آنها را زیباتر نشان دهد. اثرگذاری سرم مو چندان عمیق نیست  و غالبا روی سطح بیرونی مو عمل می کند.  مکانیسم عمل سرم مو اینگونه است که یک پوشش  محافظ دور ساقه ی مو تشکیل می دهد  و اینگونه از مو در برابر صدمات خارجی  مثل هوای گرم و خشک، گرمای زیاد سشوار یا اتوی مو،  حفاظت می کند.

سرم مو با تقویت ساختار مو از وزی مو پیشگیری کرده و باعث می شود موهایتان براق و درخشان  به نظر برسد. سرم ها باعث نرم تر شدن ساقه ی مو شده و از ایجاد گره در آن جلوگیری میکند. همچنین به سرعت باعث تثبیت حالت مو می شود.

فواید سرم مو

سرم مو با ایجاد لایه ی محافظ، از مو محافظت میکند. پروتئین های موجود در آن آسیب های حاصل از رنگ مو و سشوار یا اتو مو را رفع میکند. علاوه بر این با انعکاس  نور تابیده شده موهایتان را درخشان و شفاف نشان میدهد. از دیگر فواید استفاده از سرم مو، باز شدن گره های موجود در مو است. این محصول با تقویت فیبر مو ریزش آن را نیز به حداقل می رساند.

ترکیبات موجود در بهترین سرم مو چیست؟

یک سرم موی خوب از سیلیکون ساخته شده است. این ماده یک لایه ی محافظ شبیه پلاستیک دور مو ایجاد میکند که باعث نرمی و لطافت موهایتان می شود. سیلیکون با انعکاس دادن نوری که بر مو تابیده می شود  موها تر نشان می دهد. این ماده بسیار سبک است  و هیچ گونه حس سنگینی به موها نمی دهد. هم چنین سیلیکون موجود در سرم مو مانع از به هم چسبیدن موها یا افتادن آنها به سمت پایین می شود. در پایان سیلیکون بخار شده و اصلا روی پوست سر نمی ماند و آن را چرب نمی کند.

یک سرم موی خوب و مغذی علاوه بر سیلیکون در ترکیبات خود سرامید نیز دارد. سرامید ماده ای است که با حفظ پروتئین مو و هیدراته کردن آن، از مو در برابر موخوره محافظت می کند. از دیگر مواد تشکیل دهنده ی یک سرم موی خوب آمینواسید های ضروری و امگا3 و امگا 6 هستند که باعث خوش حالت شدن بیشتر موها می شود.

یک سرم موی خوب نباید باعث چرب شدن و سنگین شدن موهایتان شود. علاوه بر این پس از استفاده از یک سرم مو نباید شاهد بیشتر شدن ریزش موهایتان شوید. در غیر اینصورت این سرم با موی شما سازگار نیست.

چه کسانی می توانند از سرم مو استفاده کنند؟

معمولا همه ی افراد می توانند از سرم موهای موجود در بازار استفاده کنند. اما اگر موی خشک، آسیب دیده یا وزی دارید سرم مو یک گزینه ی ایده آل برای تقویت و خوش حالت کردن موهای شماست.

تفاوت بین روغن مو سرم مو چیست؟

هرگز روغن مو و سرم مو را اشتباه نگیرید. اگرچه این دو محصول در ظاهر ممکن است شبیه هم باشند اما تفاوت های عمده ای دارند.

روغن مو هم یک محصول مغذی است که به درون مو نفوذ میکند اما سرم مو حالت دهنده ای است که به طور سطحی از مو محافظت می کند و باعث درخشندگی مو می شود. روغن مو بر پایه ی اسیدهای چرب ساخته شده است و با جایگزین کردن لیپیدهای خود در ساختار مو از شکستگی مو پیشگیری میکند. اما سرم مو بیشتر از سیلیکون و اسیدهای آمینه تشکیل شده است که باعث تقویت کوتیکول مو می شود و حالت پذیری مو را بهتر میکند.

روغن مو سنگین تر است و ممکن است باعث به هم چسبیدن موها شود. اما سرم مو کاملا سبک است و مانع از به هم چسبیدن موها می شود.

چگونه از سرم مو استفاده کنیم؟

اکنون که میدانید ویژگی های بهترین سرم مو چیست؟  باید بدانید چگونه از آن استفاده کنید. ابتدا باید یک سرم موی خوب متناسب با نیاز مویتان بخرید.

موها را با یک شامپوی ملایم و سازگار با موهایتان بشویید. بیشتر از دوبار در هفته موهایتان را نشویید. پس از استحمام، آب اضافی موهایتان را با یک حوله ی نرم و سبک بگیرید. زمانی که موهایتان کمی مرطوب است مقدار کمی از سرم مو را بردارید و پس از گرم  کردن سرم با دست آن را روی ساقه ی مو بمالید و ماساژ دهید. بهتر است سرم مو را به ریشه ی موها نزنید. سپس با یک شانه ی مناسب موهایتان را به آرامی شانه بزنید.

خرید سرم مو
خرید بهترین محصولات پوست و مو در شیک فام

از کجا سرم مو بخریم؟

اگر هنوز هم نمی دانید بهترین سرم مو چیست؟ و از کجا می توانید یک خرید قابل اعتمادی داشته باشید توصیه میکنیم فروشگاه اینترنتی شیک فام را امتحان کنید. شما می توانید بهترین محصولات مراقبت از مو بخصوص سرم موی مورد نیاز خود را تهیه کنید. در ادامه چند محصول خوب که در فروشگاه شیک فام نیز موجودند را معرفی خواهیم کرد.

سرم مو کریستال 80 میلی لیتری

سرم موی کریستال برای موهای آسیب دیده مناسب است و خاصیت براق کنندگی، ترمیم کنندگی و ضد موخوره دارد. سرشار از ویتامین هاست و در فرمولاسیون آن از عصاره ی جوجوبا استفاده شده است.

سرم کراتین مو سریتا مدل  KARATIN

سرم کراتین مو سریتا
سرم کراتین مو سریتا مدل  KARATIN

این سرم موی سریتا حاوی کراتین، سیلیکون و ویتامین E است که برای انواع مو مناسب است. استفاده از این محصول از موخوره جلوگیری میکند و موجب افزایش درخشش و الاستیسیته ی تار موهایتان می شود.

سرم موی روغن کراتین پنتن سری  Pro-V

سرم موی روغن کراتین
سرم موی روغن کراتین پنتن سری  Pro-V

این سرم مو پنتن حاوی روغن آرگان، کراتین و ویتامین E  است که برای موهای آسیب دیده بسیار مناسب است. این سرم مو باعث تغذیه ی موها می شود. این سرم اصلا حس چربی به موها نمی دهد و موجب درخشندگی موهایتان می شود.

سرم مو سیلکی ylong

این سرم مو دارای روغن آووکادو، انواع ویتامین ها، امگا 9 و اسید های چرب سبک است که بدون ایجاد حس سنگینی  باعث تقویت موها می شود و آسیب دیدگی های آن را ترمیم میکند. این سرم مو برای موهای رنگ شده گزینه ی بسیار مناسبی است.

اسپری مو میسوری مدل volumizing

این سرم مو حاوی روغن گل رز و جوجوبا است که با آبرسانی و رطوبت رسانی به مو باعث درخشش و نرمی بیشتر موهایتان می شود. این اسپری مو برای موهای معمولی گزینه ی بسیار خوبی است.

برای خرید اینرتنتی سرم مو میتوانید از سایت شیک فام کمک بگیرید. برای این کار میتوانید از لینک های این صفحه کمک بگیرید .یا لینک زیر را کپی و در مرورگر استفاده کنید.

shikfam.com/Search-products/category-hair-serum

یا اینکه کلمه خرید سرم مو + شیک فام را سرچ کنید. شیک فام برای کمک کردن برای خرید سرم مو مناسب کنار شما است.

« شیک فام راز زیبایی تو»

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا