ورزش و نشاط

ابلاغ پروتکل سلامت تیم‌ملی فوتسال/ لغو اردو در صورت ابتلای ۲۵ درصد از ارکان تیم به کرونا

به گزارش شفاف ، راهنمای گام دوم مبارزه با Covid-19 (ویروس کرونا) ، نیازهای بهداشتی از راه دور اجتماعی و محیط زیست و کار در مسابقات ملی فوتسال اعلام شده است که بر اساس آن حضور تماشاگران در حین تمرین و مسابقات ممنوع و ماسک استفاده می شود. در طول آموزش به یک تیم نیاز است.

طبق این دستورالعمل ، قبل از تمرین و مسابقات ، یک تست PCR توسط همه عناصر تیم ، از جمله مربیان و سرپرستان ، ورزشکاران ، تدارکات و کادر پزشکی ، پنج نفر به عنوان تیم میزبان و پنج نفر به عنوان تیم مهمان داوران ، داور سرپرست ، ناظر انضباطی ، نماینده امنیتی فدراسیون فوتبال ، سه عضو اداره کل ورزش و جوانان ، سه عضو شورای فوتبال استان میزبان ، سه نفر به عنوان ناظر بهداشت شورای پزشکی ورزشی استان میزبان ، 2 نفر به عنوان بیمار با پزشک تناسب اندام سالن ، عوامل آمبولانس ، 3 مدیر سالن ورزشی که در آن مسابقه برگزار می شود ، پنج نفر به عنوان افسران اجرای قانون ، هشت نفر به عنوان روزنامه نگار و عکاسان ورزشی با کارت های صادر شده توسط مقامات مربوطه و 2 نماینده فیلم مسابقات باید ساخته شود.

بازیکنان ، مربیان ، پزشکان ، فیزیوتراپیست ها ، تدارکات و هر کسی که باید در تمرینات و مسابقات شرکت کند نیز باید حداقل به مدت شش روز در قرنطینه باشد.

پس از آموزش یا مسابقه و یک قرنطینه شش روزه ، در صورت لزوم ، برای تمرین یا انجام مسابقه بعدی به خانه بروید ، آزمایش PCR برای دادن نتیجه منفی لازم است و اگر یکی از اعضای تیم مثبت باشد ، بیمار برای یک معین از زمان به زمان او به مدت دو هفته قرنطینه می شود و پس از منفی بودن آزمون می تواند در تمرینات شرکت کند.

بعلاوه ، اگر آزمون برای 25٪ تیم مثبت باشد ، فعالیتهای همه اعضای تیم لغو می شود و در حالی که آزمایش مجدد منفی است ، پس از 14 روز قرنطینه ، تیم قادر به فعالیت مجدد است.

حداکثر افرادی که می توانند در یک جلسه تمرین شرکت کنند بازیکنان ، مربیان ، پزشک یا فیزیوتراپیست و متخصص تدارکات هستند و قبل از هر جلسه تمرین ضد عفونی توپ و کلیه تجهیزات استفاده شده و همچنین افرادی که مجاز هستند ، لازم است. و دو دستیار مربی با فاصله و همچنین یک پزشک و فیزیوتراپیست در منطقه کنترل و خارج از منطقه بازی.

طبق این دستورالعمل بهداشتی ، اجرای پروتکل مربوطه به عهده فدراسیون فوتبال است و نظارت عالیه به عهده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا