سلامت و تندرستی

خضریان: مسئولان هرچه زودتر تکلیف داوطلبین آزمون دستیاری را روشن کنند

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داوطلبان آزمون دستیاری مجبور به ترک قلعه برای جنگ با تاج نیستند ، گفت: با توجه به مدت زمان کمی که تا پایان سال باقی مانده است.

علی حضریان در گفت وگو با مجله زنده خبری ، ایام بعثت پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) را به مناسبت این روز رهبر معظم انقلاب در خصوص کادر پزشکی تبریک گفت و تأکید کرد: نمایندگان مجلس علاقه به حل مشکلات ، به ویژه مشکلات اقتصادی ، این گروه اختصاص داده شده

وی پیگیری درخواست های داوطلبان برای چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری را نمونه ای از این رفتار دانست و افزود: تماس ها و پیام های متعدد کادر پزشکی و پزشکان حاضر در اورژانس ها و مراکز بهداشتی به نمایندگان و کمیته های مختلف مجلس رسیده است که نشان می دهد که این درخواست جمعی باید در اسرع وقت به نتیجه قانونی برسد.

هزریان در توضیح پیگیری این موضوع در کمیسیون ماده 90 گفت: “الزام قانونی کارمندان پزشکی در کمیسیون مطرح شده است. ما طی مکاتبه ای با کمیسیون بهداشت و وزارت بهداشت ، پاسخ های منطقی آنها را می خواهیم. “در پایان سال و نوروز ، شایسته است که کارکنان وظایف داوطلبان را در اسرع وقت روشن کنند.

سخنگوی تهران با اشاره به رفتار مودبانه شرکت کنندگان در آزمایش ، اظهار داشت: مقامات وزارت بهداشت به طور مداوم افزایش خطر بیماری عروق کرونا قلب را در روزهای آینده برجسته کرده اند ، بنابراین بدیهی است پزشکان و کادر پزشکی در صف مقدم این مبارزه هستند. در این روزهای حساس برای آزمایش ترانشه نظرسنجی را ترک کنید.

وی در پایان با اشاره به شکایت نامزدها در دیوان اداری و پیگیری موضوع توسط دیده بان شفافیت و عدالت گفت: بدون شک با اجرای قانون برخی از افراد به حقوق خود و برخی پزشکان که به دلیل این تست پزشکی را تمرین کنید و کار کنید. آنها درمان خود را قطع کرده اند و حتی زندگی شخصی آنها نیز آسیب دیده است ، اما این آسیب هیچ ارتباطی با قانون و اصل آن ندارد. همانطور که قبلاً اعلام شد ، متأسفانه معاون آموزشی وزارت بهداشت در سال گذشته با چالش های زیادی روبرو شده است و به زودی بررسی این چالش ها و مشکلات به عنوان یک نهاد قانونگذاری و نظارت در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا