سلامت و تندرستی

سه‌شنبه از واکسن کرونای «سپند» در وزارت دفاع رونمایی می‌شود

به گزارش شفاف ، سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، امروز (یکشنبه ، 24 اسفند) در مراسم افتتاحیه سیستم های جدید بیمارستان سیار متخصص ایمنی زیستی در ناسا با رویکرد بیماری کرونا ، ضمن تبریک تولد امام حسین (ع) و روز سپاه پاسداران ، گفت: آنها حافظ این مرز و بوم نیستند ، اما آنها محافظ اخلاق و ظهور این سرزمین هستند و من دستان آنها را می بوسم.

نمکی گفت: بیش از یک سال از زمان حکومت تاج و تخت و روزهای بسیار سختی می گذرد که ما در آن در معیشت و کمبود ارز و ریال و تحریم های ظالمانه بودیم ، از جمله تحریم های کشورهایی که وقتی از این مرگ تاج ها ، بیماران افزایش می یابد. و آنها از مرگ ما خوشحال شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما می خواهند تعداد زیادی از کشته های ما را ببینند ، افزود: امروز به لطف خدا و وحدت ملی ایران اسلامی ، به عنوان یکی از پرافتخارترین کشورها در مدیریت این ویروس ، او درخشید که مرگ ما هنوز دو رقمی “ما در حال حرکت به سمت تعداد مرگ های یک رقمی در روز بودیم که خوزستان و ویروس جهش یافته برنامه های ما را مختل می کند.

وزیر بهداشت گفت: “به عنوان آخرین سخنان من در سال 1999 ، باید بگویم که راز اداره این آفت زنان بیش از همه لطف خداوند به مردم مومن ، مخلص و انقلابی بود و خداوند مردم شریف ما را در این تنها نگذاشت. وضعیت. “

نمکی ادامه داد: تا زمانی که نماز نیمه شب مادر شهید و آه دلخراش قطع نخاع نخاعی ادامه داشته باشد ، هیچ عاملی به این زمین آسیب نمی زند. همچنین بدون حمایت ، راهنمایی و مشاهدات مقام معظم رهبری ، مدیریت این فضا برای من و همکارانم امکان پذیر نبود.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند كه تمام اصول ستاد سپاه ملی لازم الاجرا است و من آنها را رعایت می كنم. همچنین حضور پرقدرت نیروهای مسلح امروزه به ما بسیار کمک کرده و ما را برانگیخته و آرام کرده است.

تجربه سالها دفاع مقدس رمز موفقیت ما در بحران تاج بود

وزیر بهداشت تأکید کرد: حضور سردار سلامی در اولین روزهای تاجگذاری مرا تشویق کرد. ما در مدت 50 روز 60 درصد از مرگ و میر خود را کاهش دادیم و در کمتر از دو ماه توانستیم از وارد کننده دستگاه تنفس ، ماسک و غیره تغییر کنیم. از تولید کننده و صادر کننده ، آماری که در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی شوند.

نمکی گفت: علاوه بر بسیاری از بلایای طبیعی ، ما دشمنان قسم خورده و ویروس های جدیدی داریم و این روزهای سخت برای ما تجربه شده است. یکی دیگر از عوامل موفقیت ما در بحران تاج ، تجربه سالها دفاع مقدس بود که با اقدامات بسیجی مانند موفق به مدیریت آن شدیم. ابتدا سنگرهایی را علیه ویروس ایجاد کردیم و سپس با بهترین تجهیزات جنگی را علیه این ویروس با نام سردار شهید کاظم سلیمانی آغاز کردیم.

وی گفت: “مهمترین عامل موفقیت ما حمایت از افرادی است که به ما کمک کردند تا از بحران اقتصادی و مشکلات مالی بحران تاج عبور کنیم.” همچنین سبک رهبری جهاد مسئولین تحت رهبری در کنترل بیماری بسیار مثر بود.

واکسن سپند وزارت دفاع روز سه شنبه ارائه می شود

وزیر بهداشت گفت: در زمینه بهداشت ، وقتی برادرانم از سپاه می گویند وقتی می خواهید یک بیمارستان سیار با تمام تجهیزات افراد شایسته تهیه کنید ، من تشویق می شوم.

نمکی گفت: من در مورد واکسن حرف های زیادی برای گفتن دارم و صبح روز سه شنبه این هفته وزارت دفاع چندین واکسن ملی علیه تاج ، یعنی واکسن سپند را رونمایی می کند تا مردم دنیا از افتخارات ما آگاه شوند و پیش رفتن. “

وی گفت: ما به عنوان سربازان كوچك در سیستم بهداشت از این برادری با فرماندهان و نگهبانانی كه همیشه در سیل ، زلزله و جنگ به مردم خدمت می كنند خوشحال هستیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا