استانی

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع همدان: به خانواده شهداء باید توجه بیشتری داشت

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری از همدان؛ سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: خانواده های معظم شهدای همدان نجیب ترین خانواده شهدای کشور هستند.

وی افزود: کارکنان بنیاد شهید که عمدتاً از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند در این زمینه وظیفه خطیری بر عهده دارند.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: در زمینه حل مشکلات خانواده های مدافع حرم استان بنیاد شهید کشور و همچنین استان اقدامات خوبی انجام داده اند که از این بابت قدردانی می کنیم.

وی با قدردانی از زحمات دکتر عارف و عباسی مدیر کل و رئیس سابق بنیاد شهید گفت: آقای صفدریان سابقه طولانی در بنیاد شهید دارد و از جامعه شهدا است که منصفانه کار کرده است بخاطر محدودیتها برای سالهای زیادی خوب است. “

مجید عابدی مدیر کل بازرسی بنیاد شهید کشور نیز در این مراسم گفت: “رشادت و فداکاری رزمندگان در زمان جنگ تحمیلی فراموش نمی شود و اگر این تلفات نبود ، انقلاب اسلامی ایران اکنون به این موقعیت نمی رسید. “

وی با بیان اینکه بودجه بنیاد شهید دو هزار و 400 برابر شده است ، افزود: امیدوارم خداوند توفیق خدمت به خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و رزمندگان را به ما عنایت کند.

عابدی همچنین با تقدیر از تلاش های استاندار همدان یادآور شد: وی در پیشرفت دو پروژه بزرگ همكاری و همكاری لازم را داشت ، یكی زمین شهداست و دیگری اشتغال زایی می كند.

وی با قدردانی از زحمات آقای عباسی بزرگی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، گفت: “وقتی مسئولیت را بر دوش وی نهادیم ، آنها بدون هیچ چشم داشتی پذیرفتند و در آن مدت تلاش های بسیاری کردند ، که ما سپاسگزار هستند “

عابدی با بیان اینکه امروز مسئولیت سنگینی را بر عهده آقای صفدریان قرار داده و برای وی آرزوی موفقیت داریم ، افزود: تکریم خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باید نظم حقوقی و مالی را رعایت کنیم تا کاری که انجام می دهیم قانونی باشد ، خاطرنشان کرد: خوشحالیم که ظرف 24 ساعت با مساعدت و حمایت مسئولان استان همدان ، کار پرهزینه خانواده ، دفاع از حرم پیش می رود و امیدوارم همیشه این روحیه را در بزرگان داشته باشم.

48

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا