اجتماعی

بارش باران در نقاط مختلف کشور طی امروز

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی مناطق کشور امروز (4 فروردین) خبر داد و گفت: طی سه روز آینده کشور دارای جو آرام و پایدار خواهد بود.

صادق زیایان در مصاحبه با مجله زنده خبری وی گفت: با ادامه سامانه بارشی امروز (4 فروردین) در استانهای آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زنجان ، کردستان ، استانهای واقع در دریای خزر ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، نیمه شمالی فارس و بهاریا ، کهگیلویه و بویراحمد ، ارتفاعات و دامنه های جنوبی آلبورگ ، واقع در استان های قزوین ، آلبرگ ، تهران ، سمنان و در برخی از مناطق خراسان جنوبی ، یزد ، شمال کرمان ، نیمه شمالی بوشهر ، خوزستان و اصفهان به صورت پراکنده از رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه شدت بارندگی ها امروز در نیمه شمالی خراسان رضوی خواهد بود ، گفت: فردا (6 فروردین) بارش باران فقط در برخی از استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی و در بیشتر مناطق ادامه خواهد داشت در کشور جو پایدار و آرام خواهد بود. “

به گفته زیایان ، آسمان های آرام و صاف در بیشتر مناطق کشور در روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه (16 ، 17 و 18 آوریل) حاکم خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز (4 فروردین) دما در منطقه شمال شرقی کشور به طور قابل توجهی افزایش می یابد ، گفت: امروز با عبور توده هوای سرد از نوار شمالی نوار کشور به طور قابل توجهی دما را کاهش می دهد ، دامنه های شمالی و جنوبی البرز و مناطق مرکزی کشور را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه فردا (4 آوریل) دما در نواحی شمال شرقی و شرقی کشور کاهش می یابد ، گفت: طی این روز در دریای خزر و از روز دوشنبه (16 آوریل) تا آخر هفته در سراسر کشور ، دما به تدریج افزایش می یابد “انتظار می رود.

ضیاییان ادامه داد: امروز (4 آوریل) دریای خزر و قسمت غربی خلیج فارس و روزهای یکشنبه و دوشنبه (6 و 6 آوریل) خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و طوفانی است.

در پایان مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره هوای تهران طی دو روز آینده گفت: روز دوشنبه (16 آوریل) به وضوح همراه با وزش باد و حداقل دما 12 و حداکثر دما 21 پیش بینی می شود. درجهی سلسیوس.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا