بین المللی

تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

مهدی آباسی در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های آنا در مورد اقدامات دبیرخانه راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام ، گفت: به دنبال اعلام رویه در سپتامبر 1998 ، ما آماده شدیم آن را ارسال و به سازمان فرستادیم و پس از امضا و تصویب ، ما آن را در جلسه رسمی در نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به اعضا ارائه دادیم و اکنون جلسات را به صورت ماهانه برگزار می کنیم.

امضای تفاهم نامه عملیاتی با صدا و سیمای مرکز ایلام

وی افزود: با هماهنگی مستقیم با بسیج اساتید دانشگاه های ایلام ، برنامه ها را به صورت هماهنگ اجرا خواهیم كرد ، بیانیه راهبردی دومین گام انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: مسئول بسیج اساتید دانشگاه های ایلام برای امضای این تفاهم نامه با مدیرکل سازمان پخش مرکز ایلام و معاونان وی تبادل نظر کردند. .

عباسی در تشریح برنامه های مشترک با صدا و سیمای ایلام گفت: ساختار این برنامه ها باید به گونه ای باشد که کارشناس اجرایی به همراه کارشناس رسمی در مورد هر یک از موضوعات مربوطه بیانیه هفتگی یا ماهانه داشته باشند و صدا و سیما گزارش می دهد. این موضوع را به اطلاع دانشگاه برسانید.

وی افزود: طبق توافق نامه ، صداوسیما باید این توافق نامه را در شورای برنامه ریزی خود بازنگری کند و کارشناس و مجری آن از دانشگاه خواهد بود و بقیه کارهای آن توسط صدا و سیما انجام می شود و می آید هفته ای یا دو هفته یک بار در هوا بیرون بروید. “گام دوم وظیفه اصلی ما در دبیرخانه استان است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بیانیه گام دوم را با همکاری مراکز دانشگاهی در دهلران و ایوان با حضور استاد مدعو و مشارکت اساتید تشریح کرد. شورای مرکزی دبیرخانه استراتژیک بیانیه نیز یکی از اعضای حوزه علمیه است. ما با این اعضای برتر و محققان حوزه علمیه استان ایلام تماس گرفتیم.

آباسی افزود: Brain Trust دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام ارتباط بسیار نزدیک با حوزه علمیه دارد ، بنابراین مدرس سمینار که در دهلران و ایلام بود در حین حوزه حضور داشت.

تکرار و تعمیم مانع تحقق اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از تکرار و تکرار بیانیه به عنوان مانعی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: “متأسفانه صرفاً برگزاری جلسات توجیهی در بیانیه موجب افتادگی کرامت آن می شود ؛ “البته ، این سهل انگاری است ، که باید بسیار مراقب آن باشیم ؛ زیرا ما تحت تأثیر محاوره هستیم.

وی اظهار داشت: در این حالت توانایی های آشکار و پنهانی خوبی وجود دارد. اما باید شناسایی و توضیح داده شود که متأسفانه ، ما در اجرای بسیاری از پروژه هایی که اکنون وارد این مرحله شده ایم ، مشکل داریم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با بیان برخی اقدامات برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در ایلام اظهار داشت: ما جلسات منظمی با بسیج اساتید استان داریم. اما در برخی موارد ما از برگزاری جلسات و حتی شرکت در پروژه های عملیاتی راضی نیستیم.

این استاد دانشگاه گفت: اعضای اصلی سازمان بسیج دانشکده در نظارت بر مسائل مالی و اقتصادی یک پروژه ملی – به نام سد کنگی در ایوان – در جلسات متعدد با مدیر کل جهاد کشاورزی و مدیرکل آب منطقه ای ما جلساتی برای حل مشکلات داشت در این راستا ، ما از ظرفیت دبیرخانه ، ظرفیت بسیج اساتید استان و اتاق های فکر استفاده کردیم – که آنها را نظارت و در استان دچار مشکل می کنیم.

عباسی با بیان اینکه در استان ایلام مشکلات مختلفی را مشاهده کرده ایم ، می افزاید: ما دو راه حل اجرایی – عملیاتی داریم که سال گذشته شروع کردیم و در سال 1400 به پایان می رسانیم تا بتوانیم مشکلی در استان را حل کنیم.

وی تأکید کرد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و دبیرخانه بیانیه دومین گام انقلاب در استان ایلام به عنوان یک نهاد مشورتی برای مدیران اجرایی عمل می کند و در مورد پروژه های مورد نیاز به آنها مشاوره می دهد.

انتهای پیام / 4062/4117 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا