اقتصادی

از سرگیری صادرات مستقیم محصولات فولاد اکسین خوزستان

مجله زنده خبری / خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این شرکت پس از آخرین مرحله صادرات مستقیم به نام خود در سال 1397 ، موفق شد صادرات محصولات خود را از خرداد 1400 از سر بگیرد.

امین آسیابان گفت: این شرکت در دو سال گذشته موانعی بر سر راه صادرات مستقیم به نام خود داشته است که با حذف آنها و برنامه ریزی مناسب با انعقاد قرارداد با خریداران کشورهای اروپایی صادرات محصولات خود را از سر گرفته است. خلیج فارس.

به گزارش مجله زنده خبری ، وی خاطرنشان کرد: این شرکت با تولید ورق های فولادی درجه یک در سطح جهانی و رقابت با بهترین تولیدکنندگان جهان ، توانسته توجه مصرف کنندگان خارجی به ویژه اروپایی ها را به خود جلب کند.

آسیابان افزود: به گفته خریداران اروپایی ، ورق های تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند ، بنابراین کاربران ورق آن را بالاتر از نمونه های آسیایی و در رده نمونه های اروپای غربی قرار می دهند.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: نکته مهم این است که کلیه مراحل از فرآیند صادرات ورق از بازاریابی و مذاکره با مشتریان خارجی تا تشریفات گمرکی و حمل ورودی ورق ها برای اولین بار و به صورت مستقل در شرکت فولاد اکسین خوزستان E انجام می شود. به

وی خاطرنشان کرد: صادرات پایدار محصولات فولادی یکی از اهداف راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان است و برنامه ریزی لازم برای اجرای طرح صادرات 65000 تن ورق با ارزش افزوده بالاتر در سال 1400 جهت تامین منابع ارزی برای خرید قطعات و تجهیزات کارخانه.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا