حوادث و رویدادها

درگیری مسلحانه پلیس و سارقان در ۲ نقطه از پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح در پایتخت در راستای برخورد با سارقان خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، سردار حسین رحیمی در حاشیه برخورد با سارقان گفت: پس از چندین مورد سرقت مسلحانه توسط سارقان و اشرار در پایتخت ، طرح برخورد با سارقان مسلح به طور خاص در دستور کار پلیس بزرگ فرماندهی تهران قرار گرفت. “

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ، تیم های پلیس برای خودروهای گشتی و موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر مستقر شدند ، گفت: این تیم ها در صورت بروز حادثه سریع اقدام کرده و با سارق یا سارقان برخورد می کنند. در همین رابطه ماموران گشت در کلانتری گلهاک به سرنشینان موتورسیکلت با شماره ثبت آسیب دیده مشکوک شده و برای رسیدگی به پرونده اقدام کردند اما این افراد پس از مشاهده پلیس با موتورسیکلت فرار کردند.

رحیمی با اشاره به آغاز آزار و اذیت بین این افراد و مأموران ، ادامه داد: جنایتکاران که سلاح همراه خود داشتند در تعقیب و گریز اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند که در پاسخ ماموران لاستیک جنایتکاران را هدایت کردند. موتور سیکلت. و آنها را دستگیر کرد وقتی این افراد را دستگیر کردند و سوابق آنها را بررسی کردند ، مشخص شد که یکی از آنها دارای 24 فقره سرقت ، شیطنت و … و دیگری دارای چندین پرونده بوده است.

فرمانده پلیس صوفیه به مورد دیگری اشاره کرد و گفت: در حین اجرای طرح برخورد با سارقان کلانتری ولنیاک ، مظنون نیز در یکی از مغازه ها با یک مشتری نقاب دار رفتار مشکوک کرد و همدستش موتورسیکلت را روشن کرد. مشکوک شده و برای بررسی پرونده اقدام کرد و این افراد نیز به محض مشاهده پلیس متواری شدند.

وی ادامه داد: با اقدامات متقابل مأموران پلیس ، این افراد نیز دقایقی پس از شروع تعقیب متوقف و دستگیر شدند که طی آن اسلحه ای کشف و ضبط شد. همچنین در این عملیات یکی از سارقان که سلاح حمل می کرد توسط پلیس از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

رحیمی با بیان اینکه این سارقان سوابق سرقت و شیطنت های متعددی نیز داشتند ، گفت: همچنین پرونده ای برای چهار سارق دستگیر شده تشکیل شده و آنها برای ادامه تحقیقات جنایت به دادسرا فرستاده شده اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه طرح مقابله با جرایم خشن به طور خاص در دستور کار افسران پلیس و گشت های اداره امداد قرار دارد ، گفت: پلیس به سارقان اجازه نمی دهد به راحتی مرتکب جنایت شوند و چنین طرح هایی را اجرا کنند. “ادامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا