عمومی

لغو اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت هدیه فرهنگی به ملت ایران بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حامد صبوری در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته در نماز جمعه کارچک با آغاز سال تحصیلی جدید گفت: لغو سند 2030 توسط دولت یک هدیه فرهنگی به ملت بزرگ است. تمدن.: این اقدام یکی از مهمترین اقدامات دولت در حوزه فرهنگی جامعه است.

صبوری با بیان اینکه ما باید با تمام وجود در مقابل حملات فرهنگی مقاومت کنیم ، گفت: عزت ، اقتدار ، استقلال و امنیت ایران اسلامی مدیون شجاعت و ایثار جوانان مiousمن و متدینی است که جان خود را در راه اسلام فدا کرده اند. “

مدیرکل دفتر امور پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دوران همه گیری تاج ، من به خوبی دیدم که آموزش و پرورش در کشور تعطیل نیست و با همکاری جمهوری اسلامی ایران تعطیلی مدارس کاهش یافت.

وی با تاکید بر لزوم آموزش حضوری گفت: هیچ ابزار آموزشی نمی تواند جایگزین آموزش حضوری در محیط آموزشی و کلاس درس شود و در این راستا باید تمام تلاش خود را برای یادگیری حضوری به کار گیریم. ، و یکی از آنها معرفی آموزش حضوری است. “این واکسن دانشجویی را ارائه می دهد که به خوبی و با روند مطلوب شروع شده است.

صبوری به از سرگیری مدارس با جمعیت کم روستایی و عشایری و حضور مشترک دانش آموزان و در نهایت بازگشایی مدارس با جمعیت زیاد اشاره کرد و گفت: شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا