ورزش و نشاط

علت فسخ قرارداد بردیا سعادت حضور در تیم والیبال ایران نبود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بحث درباره حضور بردیا سعادت در پشت خط بانوان تیم ملی والیبال در تیم جوانان و همراهی این تیم در جام های جهانی تا حدودی متفاوت بود.

سعادت که در اردوی تیم ملی بزرگسالان آسیا نیست ، برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به ایتالیا رفت. پدر این بازیکن مدعی است که بردیا به دلیل حضورش در تیم جوانان با این باشگاه قرارداد داشته است طوفان ویکی کره جنوبی را متوقف کنید.

پدر سعادت پیامی در مورد وضعیت پسرش نوشت: “من من می دانم که شما در این مدت کوتاه چقدر سختی کشیده اید و سوء نیت بی شماری که از جانب همه بر می آید سمتی ما شرایط فعلی را تحمل کردیم و با وجود مصدومیت ، شما مجبور شدید قرارداد خود را برای بازی در تیم ملی فسخ کنید. با توجه به جامعه والیبال و اجتناب از هرگونه تنش و پیرامونی در مسابقات پیش رو ، ما سکوت کرده و انشاءالله در صورت لزوم برای روشن شدن افکار عمومی ، افکار عمومی را به موقع روشن می کنیم. “

بیانیه پدر بردیا سعادت نشان می دهد که تیم ملی ایران به دلیل همراهی تیم جوانان قرارداد باشگاهی خود را فسخ کرده است.

برای پیگیری این موضوع و روشن شدن ادعاها و دلیل جدایی بردیا سعادت از ویک استورم ، خبرنگار آنلاین ایمیلی با این موضوع برای این باشگاه کره ای ارسال کرد.

پاسخ باشگاه ویک استورم با اظهارات پدر بردیا سعادت در رسانه ها متفاوت بود.

ویک استورم در ایمیلی نوشت: “ویکستورم و سعادت توافق کردند که قرارداد را فسخ کنند.” به درخواست این بازیکن نمی توان دلیل فسخ قرارداد را فاش کرد اما می توانم به شما اطمینان دهم که دلیل آن حضور سعادت در جام جهانی زیر 21 سال نیست. »

دلیل فسخ قرارداد بردیا سعادت سعادت حضور او در تیم ایران نبود

شایعات در مورد بازیکن تیم ملی والیبال ایران در حالی ادامه دارد که یک وب سایت کره ای نیز مدعی شده که مصدومیت سعادت باعث فسخ قرارداد وی با ویک استورم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا