استانی

امنیت ایران بی نظیر است/ تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت کشور

مجله زنده خبری / گیلان جانشین فرمانده ارتش با بیان اینکه دشمن یک ثانیه توطئه چینی ها علیه ما را متوقف نمی کند ، گفت: دشمن روش های مختلف تخریب امنیت را دنبال می کند و مرزهای ایران را برای نفوذ ، نفوذ محاصره کرده است. امنیت و آرامش نظام و ملت.

سرتیپ نوذر نعمتی در حاشیه برنامه های محرومیت ارتش جمهوری اسلامی در شهر فومن با اشاره به بروز چندین بحران طبیعی در ایالت پهناور ایران به ویژه در سال های اخیر گفت: شاهد زلزله و سیل در غرب ما در بیش از 12 استان بودیم.

وی با اشاره به درگیری بین جهان و ایران بر سر بیماری کرونا در اواخر سال 1998 ، افزود: نیروهای مسلح ، به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران ، به دلیل ساختار مأموریت خود ، وظیفه اصلی و مهمی را بر عهده دارند. حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور “قانون اساسی به صراحت می گوید که ارتش وظیفه این وظیفه را بر عهده دارد.

جانشین فرمانده ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی به همراه دیگر نیروهای مسلح امنیت کشور را در جهان و منطقه غرب آسیا تعیین کرده است ، تصریح کرد: امنیت زیرساخت ها و اساس همه امور اجتماعی است. فعالیتها و امروز ما می توانیم پرچم فرمانده معظم کل قوا را مشاهده کنیم.

امیر نعمتی با اشاره به وقایع غرب آسیا و ثبات امنیت جمهوری اسلامی در منطقه گفت: امنیت ایران منحصر به فرد و بی بدیل است و ما اهمیت این امنیت را در مقایسه با امنیت سایر سیستم های جهان و جهان می دانیم. منطقه در واقع دشمن با همه نارضایتی ها و هزینه های خود آمد تا امنیت و آرامش ایران را بر هم بزند.

وی گفت دشمن یک ثانیه از توطئه و توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی کند.برای یافتن و تضعیف امنیت و آرامش نظام و ملت. امروز ما شاهد این توطئه ها در غرب و شرق و مرزهای زمینی و هوایی کشور هستیم.

جانشین فرمانده ارتش با اشاره به پاسخ نیروهای مسلح به همه تهدیدهای دشمن ، خاطرنشان کرد: ما علاوه بر برقراری امنیت پایدار ، همواره با بحران های اجتناب ناپذیری روبرو هستیم و نیروهای مسلح به عنوان فرزندان این کشور و نیازهای مردم مصرف می شود. البته ارتش بدون درخواست استان و با هماهنگی مقامات استانی هیچ اقدامی نمی کند و این همکاری وجود دارد.

امیر نعمتی با اشاره به وسعت نیروهای زمینی جمهوری اسلامی گفت: از روزهای اول سال 1378 با هماهنگی مقامات گیلان در نقاط ورودی و خروجی مستقر شدیم و خودروها را مورد بازرسی قرار دادیم که این اقدام م effectiveثر بود. “

وی با اشاره به خدمات 56 بیمارستان دائمی ارتش جمهوری اسلامی برای بیماران در سراسر کشور ، یادآور شد: 28 بیمارستان با ارتش ارتش متصل است که هنوز با تاج به بیماران خدمت می کنند. امیدواریم در مسیر نظامی این کشور و ملت بهترین باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا