عمومی

افراد مبتلا به گروه خونی (O) احتمال ابتلا به کروناویروس را کمتر دارند

با توجه به پایگاه داده مجله زنده خبری
حمید عمادی ، یک متخصص بیماری های عفونی ، در مصاحبه با تیتر امشب گفت: “پوست سالم در برابر تاج کورو ویروس مقاوم است ، اما تماس با دستان آلوده ، چشم ، دهان و گوش می تواند باعث بیماری شود.” .

دکتر عمادی افزود: از بین رفتن طعم و بو ، درد بدن و اسهال از علائم بیماری قوید 19 است. البته ممکن است این علائم منشأ دیگری داشته باشند.
وی با اشاره به برخی از علائم عروق کرونویو مانند تب ، سرفه و تنگی نفس گفت: “بیماران ممکن است برای چند روز یک سرفه به ظاهر غیر قابل توضیح داشته باشند.” علائم حاد دستگاه گوارش مانند اسهال ، نارسایی حاد تنفسی ، اختلالات انعقادی خون و نارسایی کلیوی نیز گزارش شده است.

این متخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه ویروس کورون ویروس بیشتر در اشیاء باقی می ماند ، افزود: این ویروس تا 20 روز در برخی مناطق سردسیر می ماند.

افراد مبتلا به گروه خونی (O) احتمال ابتلا به کروناویروس را کمتر دارندعمادی با بیان اینکه اضطراب و استرس بدن را در برابر این بیماری تضعیف می کند ، افزود: اگر بدن قادر به داشتن آنتی بادی بر روی ویروس باشد ، فرد تا آخر عمر قوای 19 را توسعه نمی دهد.

وی گفت: “مرغ و سایر غذاهای پخته شده در گرمای زیاد هنوز هم نمی توانند به ویروس کرونا آلوده شوند.”

عمادی گفت: این تمرین برای بدن مناسب است و گفت: گسترش کوراو ویروس نباید از واکسیناسیون یا استفاده کودکان جلوگیری کند. رعایت نکات بهداشتی مشکلی ندارد ، از طرف دیگر ، مراکز پزشکی پذیرش افرادی را که به غیر از کرونا مراجعه می کنند ، تشخیص می دهد. مادران باردار نباید نگران زایمان باشند.

این متخصص بیماری های عفونی در مورد چگونگی استفاده از آنتی بادی های ساخته شده در بدن پس از دو هفته بهبودی ، صحبت کرد و افزود: پلاسمای بهبود یافته انسان پس از دو هفته بهبود ممکن است برای تزریق در بدن مبتلایان مفید باشد.

وی گفت: “در شرایط فعلی که اطلاعات زیادی در مورد نحوه دقیق انتقال و بیماری زایی ویروس وجود ندارد ، مطالب زیادی منتشر می شود که گزارش می شود در درمان Quaid 19 مؤثر است.

وی با اشاره به به تعویق انداختن جراحی های غیر ضروری یا به تعویق افتادن گفت: “اگر عمل جراحی نیازی به تعویق نداشته باشد ، آن را به زمان دیگری انتقال دهید.”

دکتر عمادی خاطرنشان کرد: پشه ها ، مگس ها و سوسک ها نمی توانند ناقل تاج باشند ، افزود: گل و گیاه بد بو می تواند در شیوع بیماری خطرناک باشد.

حمید عمادی از بین رفتن اعصاب بویایی و طعم را یکی از علائم تاج دانست و افزود: با بهبود وضعیت تاج ، حس بویایی و طعم بیمار برمی گردد.

عمادی گفت: لباس های آلوده به تاج می توانند تا دو هفته در دمای بهار (حدود 10 تا 20 درجه) دوام داشته باشند.

وی گفت: “افراد با گروه خونی (O) احتمال ابتلا به كرونا ویروس را كمتر می كنند.”

وی گفت: “کورونا زنده از هوای گرم زنده نمی ماند.” “هر عاملی که زیستگاه ویروس (تاج) را گرم کند ، می تواند به پاکسازی محیط کمک کند.” به همین دلیل گفته می شود اگر ممکن است نان خریداری شده در راه خانه مجددا آلوده شود.

دکتر عمادی اظهار داشت: کم کاری تیروئید به احتمال زیاد باعث بیماری عروق کرونا قلب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا