عمومی

کرونا تا تاریخ 6 ماه مه برای اعلامیه یزد / شهرهای سفید آماده نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهری ، محمدعلی طالبی روز سه‌شنبه سکوی استان را مسدود و درگیری کرد. تاج بررسی آخرین وضعیت این بیماری در استان و مبارزه با هماهنگی های لازم به منظور اجرای آخرین مصوبات سازمان کنترل ملی تاج با حضور ویدئو کنفرانس فرمانداران ، توسط دولت شهرستان کوثر برگزار شد و اظهار داشت: تاج در استان ناتمام ، مردم باید ویروس را جدی بگیرند و همچنان به مقامات كمك كنند كه موفق به اجرای برنامه مسافت هوشمند باشند.

استاندار یزد ادامه داد: بیشتر استانهای کشور دارای دو پیک در منطقه آلوده هستند تاج با تجربه آیا با این حال ، استان یزد تنها از یک قله فراتر رفته است و این به دلیل کنترل صحیح این بیماری است ، اما احتمال وجود اوج جدید این بیماری جای نگرانی است. تاج وجود دارد

وی افزود: پس از ماه مبارک رمضان ، می توان در شهرهای استان که متعلق به طبقه سفید هستند ، نماز جماعت برگزار کرد.

طالبان گفتند كه اسامی شهرهای سفید تا 6 ماه مه اعلام خواهد شد و نامهای فعلی كه در برخی رسانه ها منتشر شده اند صحیح نیست.

استاندار یزد تصریح کرد: پیشگیری و کنترل مطابق با تصمیم ستاد ملی تاج آستانه از اماکن مقدس و مقدس تا پایان اردیبهشت امسال تعطیل است.

وی با بیان اینکه کنترل فعالیت های صنفی در همه شهرهای استان تشدید خواهد شد ، افزود: ادغام بیماران بیمارستان تاج وی در بیمارستان شهید صدوق یزد در دستور کار قرار دارد.

طالبان از نهادها و نهادهای درگیر در اجرای برنامه اقدام دلسوزانه خواستند تا فعالیتهای خود را به دفتر استاندار یزد و ستاد پیشگیری و اقدامات متقابل گزارش دهند. تاج ولایت را مشخص کنید.

استاندار یزد اظهار داشت: اداره بهزیستی در حال راه اندازی چند مرکز مراقبت روزانه است تا از فرزندان زنان کارگر استان مراقبت کند و شروع به کار کند.

طالبان اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد ملی ، این رویارویی تاجکاربران تجهیزات حمل و نقل بین شهری باید ماسک بپوشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا