استانی

یک سوم راه های استان سمنان نیاز به بازسازی دارد


شاهرود – یکی از مواردی که برای کاهش تصادفات و بهبود خدمات مهم است ، بهبود جاده ها ، جاده هایی است که بیش از یک سوم در استان سمنان و البته عدم بودجه برای فصل مشترک آنها است.

خبرگزاری آنلاینگروه استانها: بیش از 60 درصد از مسیر 1000 کیلومتری بین تهران و مشهد در استان سمنان است و این استان همچنین 3،784 کیلومتر راه شهری و روستایی دارد که 2.1 درصد از کل راههای ایران اسلامی را تشکیل می دهد. بخش قابل تحمل این است که یک سوم این جاده ها باید دوباره ساخته شوند و ده ها میلیارد دلار اعتبار هم می گیرد.

هزینه ساخت و یا بهسازی هر کیلومتر راه در استان سمنان هر روز در حال افزایش است و از طرف دیگر طبق گفته مدیر راه و ترابری استان سمنان برای مدرن سازی ماشین آلات راهسازی میلیارد ها اعتبار مورد نیاز است. نگهداری جاده بطور خاص یک معادله سه بعدی ایجاد می کند که نیاز به فرمان محکم دارد.

در بین کلیه موارد مربوط به راه و ترابری ، اما رفع تمرکز حوادث ، کمک به مردم برای بازگشایی معابر در صورت بروز حادثه و همچنین اجرای ایمن پروژه ها ، مدیریت مدیریت راه‌ها در استان سمنان را پیچیده تر خواهد کرد. در سالهای اخیر حوادث جاده ای زیادی رخ داده است و یا براساس گزارش پلیس ، نیمی از گسل ها در جاده ها قرار داده شده است ، بنابراین طبق گفته برخی منابع ، بسیاری از مدیران راهداری و راهنمایی و رانندگی به دنبال عدالت هستند.

کد N1927372


نوشته های سایت بر اساس سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، فلذا مسوولیت این مقاله بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین مجله زنده خبری هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا