فرهنگ و هنر

آمادگی صداوسیما برای کمک به آموزش و پرورش

رئیس جمهور رادیو و تلویزیون ایران در دیدار با وزیر آموزش و پرورش بر آمادگی کلیه ادارات مربوطه رادیو و تلویزیون برای کمک به آموزش و پرورش تأکید کرد و آمادگی خود را برای ایجاد کمیته مشترک مشترک ، معلمان و پردیس مدارس اعلام کرد. .

به گزارش مجله زنده خبری ، در رابطه با به نقل از روابط عمومی سازمان رادیو و تلویزیون ، علی عسکری رئیس سازمان رادیو و تلویزیون در این جلسه اظهار داشت: پدیده کرونا باعث شده است که رابطه بین آموزش رادیو و تلویزیون نسبت به گذشته در بالاترین سطح قرار داشته باشد. ملا به عنوان یک جهادی و پر از ظرفیت ، برای کمک به مهمترین مرکز آموزش اسلامی برای آینده ایران ایستاده است.

رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون ، تسخیر رسانه ملی و آموزش و پرورش را به پیروزی فتح باب برای گسترش و ادامه فعالیت خود در بخش آموزش اشاره کرد و به اقدامات انجام شده پس از تعطیلی مدرسه در شبکه های مختلف رسانه ملی به ویژه شبکه آموزش اشاره کرد. این نرم افزار می تواند به صورت رایگان در کنار شبکه آموزش از طریق نرم افزار کاربردی یا برنامه شاد از وزارت آموزش استفاده شود زیرا برخی به دلیل محدودیت های مالی نمی توانند از این نرم افزار خوشحال استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه باید جایگاه معلمان در جامعه بهبود یابد ، وی آمادگی صدی سمیه را برای طراحی و تولید محصولات مختلف با روش های جدید در آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: “رسانه ملی همواره در جهت بهبود وضعیت اجتماعی و آموزش معلمان در این راستا تلاش کرده است.” در قاب تصویر مشاهده کنید و به درستی ترسیم کنید.

وی افزود: مطمئناً معلمان و مربیان شخصیت هایی هستند که باید به عنوان الگوهای نقش به مردم معرفی شوند و رسانه ملی به این موضوع توجه ویژه ای می کند.

مدیرعامل صدا و سیما تأکید کرد: رسانه ملی آماده است تا با هدف تقویت مفاهیم آموزشی ، محصولات صوتی و تصویری تولید کند: “رسانه ملی آماده است تا با همکاری بهترین معلمان ، برنامه هایی را برای دانش آموزان در همه مراحل از کودکی به یک سطح بالاتر طراحی کند.”

علی عسکری نقش رسانه‌ها را از اولین لحظه در مواجهه با کرونا مهم دانست و گفت: “تنظیم افکار عمومی تنظیم رفتارهای انسانی است و صدا آزادی از همان لحظه اول نقش اصلی خود را در پیامدهای کرونا تحقق بخشید و توانست آن را در صنعت اطلاعات گزارش دهد.” از نظر آموزشی و متقاعد کننده ، می تواند جمعیت دشمن را خنثی کند و امیدواریم که در شرایط فعلی ، همکاری با آموزش نتیجه ارزشمندی به بار آورد.

وزیر آموزش و پرورش ، محسن حاجی میرزایی وی در این جلسه با انتقاد از فعالیت های رسانه ملی و همکاری با آموزش و پرورش با توجه به گسترش تاج ، گفت: “وزارت آموزش و پرورش و رسانه ملی یک رسالت مشترک دارند که آن تولید محتوای برای چشم ، گوش و قلب عموم است.” همان چیزی است که جامعه به ما داده است.

وی گفت: بیماری همه گیر کرونا یک پدیده جهانی و جهانی است و رفتار کشورها و نحوه برخورد آنها با این بیماری همه گیر قطعاً قابل مقایسه است. وی گفت: “جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که در بهترین زمان ممکن به این پدیده پاسخ می دهد.”

وزیر آموزش و پرورش افزود: “آموزش و پرورش همچنین مسئولیت واکنش سریع در برابر این پدیده را برعهده گرفت و اولین چیزی که به ما نشان داد ، صادع سمیه بود ، که عدالت را به همه انرژی و سرعت عمل و رفتار انقلابی داد. پس از تعطیلی مدارس ، آموزش و پرورش به سرعت مورد بحث قرار گرفت.” تنوع گسترده شده است و رضایت عمومی داده شده است.

میرزایی اظهار داشت: “علاوه بر همکاری رسانه ملی ، آموزش و پرورش باید گامی جدید برداشته باشد و آن انتقال به فضای مجازی و یادگیری الکترونیکی و سرانجام راه اندازی نرم افزار و برنامه شاد بود که به لطف خدا ، از معلمان و دانش آموزان استقبال می شود.”

وزیر آموزش و پرورش از اخطاری از سازمان بهداشت جهانی در مورد احتمال وجود موج دوم کرونا در پاییز خبر داد و تصریح کرد: بنابراین ، آموزش و پرورش باید کاملاً آمادگی داشته باشد تا تجربه به دست آمده در این دوره ، به ویژه آموزش های تلویزیونی را در نظر بگیرد. و تحصیلات مربوط به برنامه شاد ، جریان آموزشی دانش آموزان ایرانی اسلامی نباید به هیچ وجه قطع شود.

حاجی میرزایی گزارشی از فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در فضای مجازی ارائه داد و نقاط قوت و ضعف آموزش در فضای مجازی و برنامه های Shad را بیان کرد و از رئیس رسانه ملی خواست تا با تمام ظرفیت رسانه ای خود در سراسر کشور در این عملیات مهم آموزشی کمک کند. پایین کند.

در این جلسه نمایندگان رسانه ملی و وزارت آموزش و پرورش نیز برای دستیابی به اهداف برنامه ریزی شده نظرات خود را مبادله کردند.

مسعود احمدی افزادی ، مدیر شبکه آموزش نیز گزارشی از عملکرد شبکه از ابتدای برنامه های آموزشی ارائه کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا