عمومی

آیا با اعدام سلطان سکه، قیمت آن پایین آمد؟

با اعدام او ، نه تنها قیمت سکه کاهش نیافته بلکه امروز بیش از هفت میلیون تومان است؟
از سال گذشته تاکنون این زوج و 32 نفر دیگر در بازار پراید دستگیر و محاکمه شده اند و امروز حکم اعدام این زوج برای 6،700 دستگاه پراید و اختلال در سیستم اقتصادی و غیره پیش خرید شده است. آنها صادر شده اند و احتمالاً اعدام خواهند شد.
اما سال گذشته وقتی آنها را بردند و به زندان بردند ، آیا غرور امروز نیمی از قیمت بود؟
حال باید بپرسیم عوامل و عواملی که باعث می شود پراید در هنگام زندان گران شود چیست؟
با اعدام سلطان سایک ، قیمت سکه کنترل نشده بلکه بیش از دو برابر شده است و با اعدام سلطان پراید ، قیمت پراید به 35 میلیون تومان باز می گردد؟
آیا این تجربه تاریخی نشان می دهد که یک یا چند مکان کار نمی کند؟
این کجاست؟
دلیل و دلایلی که باعث می شود افراد با قدرت بالا و حقوق خوب مانند مدیرعامل سایپا و دو عضو پارلمان و در سطوح دیگر در این پرونده و دیگران در موارد مشابه در این پرونده شرکت کنند و پایان کار آنها در اینجا و چه مواردی است. ضمانتی وجود دارد که این زمان مانند گذشته ادامه پیدا نکند ، که متأسفانه به احتمال زیاد ادامه خواهد یافت؟
یک سوال:

مشکل کجاست و چرا تاکنون این مشکل حل نشده است؟
فقط یک دلیل برای این نوع تاریخ وجود دارد و آن عدم وجود شناسنامه و هویت کالا و خدمات و عدم شفافیت در مدیریت و نظارت بر زنجیره تأمین کالاها و خدمات از منبع تأمین و تولید تا پایان توزیع است؟

اگر این اسناد شخصی که به آنها اشاره کردم به صورت هدفمند و شفاف ایجاد می شدند ، آنگاه سیستم تولید و توزیع ثروت در کشور نظم و پاسخگو خواهد بود و افراد زیادی به عنوان برده ها نمی میرند و ضعیف تر و ضعیف تر می شوند. روز به روز ضعیف و در مقابل تعداد بسیار کمی از مردم مانند زالوها ، آیا آنها از مزایای تلاش و اعتماد مردم گم می شوند و صاحب مردم می شوند؟

بیش از ده سال است که من به تعدادی از مقامات ، چه در دولت و چه در مجلس ، نامه نوشتم و حتی در یادداشت های خود از آنها یاد می کنم. پول ملی و ملی و آیا ما از قدرت اقتصاد و معیشت مردم کوچکتر و ضعیف تر هستیم؟

وقتی خداوند در زبان ملکه سرزمین یمن در مورد پادشاهان و تفاوت بین پادشاهان مادی با پیامبر معنوی و الهی در قرآن صحبت می کند ، می گوید:
قَالَتْ إِنَّ الْمُلُوكَ إِذَا دَخَلُوا قَرْیَةً أَفْسَدُوهَا وَجَعَلُوا أَعِزَّةَ أَْْلِهَا أَذَكَ
این پادشاهان می توانند وزیر یا مدیران ارشد و مدیران اجرایی باشند یا در مجلس نماینده و لابی باشند و یا می توانند قضات ارشد و تصمیم گیرنده در دستگاه قضایی باشند.
فرقی نمی کند این پادشاهان چه کسانی باشند.

آنچه مهم است نمایندگی او و تیمش است که فاسد می شوند ، یعنی برده اقتصادی هستند و آنها هدفمند و دانش و آگاهانه هستند و در صورت عدم شفافیت به دنبال تأمین منافع خود و تیم خود هستند.
و متأسفانه ، ما باید بنویسیم و بگوییم که در طی این چند دهه ، ما به وضوح دیده ایم و همچنان خواهیم دید که نتیجه اقدامات این پادشاهان و سکوت عمدی جریان و حرکت اقتصادی شفاف در کشور ، تولید فساد و قوی شدن است. و فساد و تحقیر فرومایه این افزایش و به تدریج افزایش مردم و عزت مردم بود. الاكيل يكي از آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا