اقتصادی

تولید و اشتغال‌آفرینی دغدغه مدیران استان کردستان

اخبار/کردستان استاندار کردستان نیاز به آموزش کارگران ماهر و متخصصین را برای تعمیر و برخی از نیازهای این استان تاکید کرد.

بهمن مرادنیا در سی و ششمین جلسه شورا از دولت و بخش خصوصی بیان کرد که برای برخی از مشاغل و نیروی کار ماهر روز. او گفت: این استان نیاز به کارگران در همه بخش ها است اما متاسفانه برای نیروی کار ماهر در استان وجود ندارد.

او گفت: بخشی از بیکاری استان است که این کار در مورد, مانند تجارت پدید آمده در آن زمان او به عنوان متقاضی آموزش دیده و واجد شرایط بسیار تندک و باید در سازمان فنی و حرفه ای برای افزایش مهارت های یادگیری و جدی تر به این عرصه است.

مرادنیا در ادامه سخنان خود به از بین بردن بیکاری و افزایش اشتغال دغدغە و اولویت های کلیدی مدیران تمام اعلام کرد و افزود: من اعتقاد دارم و باید تمام امکانات و خدمات بانکی برای اجرای این مسئول استفاده از ما.

استاندار کردستان با بیان اینکه کرونا بیماری در کشور و استان در تولید و اشتغال تاثیر پیامدهای منفی باید ?????????? این تاثیر را به حداقل آسیب ممکن است او گفت: بخش خصوصی می تواند چند پیشنهاد مشخص در رابطه با کسب و کار ما نیز این کار را برای شما فراهم کند و مطابق با شرایط اقتصادی از این استان در تیم های خاص و متفاوت از دیگر استان ها از دریافت این دولت ما.

مرادنیا در پایان وی ابراز امیدواری و خاطر نشان کرد با مهار تاج و مدیریت صحیح آرام آرام فعالیت و فعالیت های اقتصادی به سر وضعیت به حالت عادی بازگشت.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا