اقتصادی

سود وام محتکران مسکن آنلاین پردیس بالا می‌رود

مدیرعامل شرکت توسعه شهر پردیس گفت: از ابتدای خرداد ، کلیه یارانه های دولت برای واحدهای مسکن آنلاین که متقاضیان از تأمین این واحد امتناع می کنند حذف می شود و سود حاصل از بانک آنها از 4 به 18 درصد افزایش می یابد.

به گزارش مجله زنده خبری ، سید مهدی هدایت در نشست خبری از طریق کنفرانس تصویری اظهار داشت: “پس از دریافت تصمیم دولت مبنی بر استفاده از منابع داخلی شرکت مدنی برای تکمیل زیرساخت و واحدهای مسکن آنلاین ، از منابع ما برای تکمیل بلوک استفاده کنید.” ما این کار را کردیم

وی افزود: به طور متوسط ​​100 میلیون تن منابع دولتی را برای تکمیل این بلوک ، سهم و تهیه واحدهای مسکن آنلاین پردیس اختصاص داده ایم. از طرف دیگر ، تمام واحدها از وامهای قرض الحسنه 4 درصد استفاده می کنند که ادامه خواهد یافت.

از فردا نرخ بهره وام به کارگزاران افزایش می یابد

در همین زمان ، هدایت به متقاضیانی که از تحویل واحدهای خود و دریافت دفترچه پرداخت معوق خودداری کرده اند ، هشدار داد: “حدود 2000 تا 3000 متقاضی که عمدتا کارگزار و دلال هستند ، با وجود اینکه واحدهای آنها آماده تحویل واحد هستند ، باید اقدام کنند. “” آنها ایستادگی نکردند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یارانه های دولتی را از این واحدها فقط از ابتدای ژوئن امسال حذف کنیم. نرخ بهره وامهای بانکی آنها نیز از 4٪ به 18٪ افزایش می یابد.

اسکلت برخی واحدهای مسکن ملی تراز شده است

وی در مورد آخرین پیشرفت برنامه اقدام ملی مسکن در پردیس ، گفت: “سهم شهر جدید پردیس در برنامه اقدام ملی مسکن 19000 واحد است که از این تعداد 8000 با همکاری اجرا می شود. قرارداد. 3000 واحد با ثبت نام. از این تعداد ، 1600 واجد شرایط برای آماده سازی زمین هستند و ساخت و ساز از اواخر ژوئن آغاز می شود. بلوک های باقیمانده در دست ساخت هستند و تا پایان امسال تکمیل می شوند.

درآمد اولیه نامزدها 40 میلیون تومان است

مدیر اجرایی مهندسی عمران پردیس گفت: قیمت هر متر مربع بلوک های طرح ملی اقدام مسکن در پردیس مطابق با آنچه که قبلاً توسط معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام شده بود ، است. آنها مبلغی را برای دادن به پیمانکاران پرداخت می کنند و پروژه ها ادامه دارد.

ساخت مترو از اواخر ژوئن آغاز می شود

وی همچنین به آخرین وضعیت پروژه مترو تهران – پردیس اشاره کرد و گفت: “تفاهم نامه همکاری بین شرکت ساخت و ساز و اردوگاه خاتم از پایان سال گذشته امضا شده است.” انتظار داریم عملیات اجرایی اواخر خرداد آغاز شود. هم اکنون کارگاه های مترو مجهز و آماده کار هستند.

هدایت ادامه داد: ایستگاه مترو پردیس 16 متر زیر زمین خواهد بود. با هماهنگی با نمازگزار شهر در روز جمعه ، مسئولان شهر و مقامات محلی ، قصد داریم در صورت جابجایی مسجد یک ایستگاه مترو در مصلا مستقر کنیم.

تحویل 15،000 واحد مسکن آنلاین در پایان تیرماه

مدیر عامل اجرایی پردیس پردیس با توضیح درباره افزایش نرخ سود وام های مسکن آنلاین پردیس گفت: این افزایش سود و لغو یارانه های دولتی برای متقاضیان واقعی که قبلاً ثبت نام کرده اند و بعضی اوقات سال ها منتظر سال های خود نیستند اعمال نمی شود. واحدها ما در سیستم مسکن آنلاین یک لیست از همه نامزدهای اولیه و همچنین کسانی که از آنها خریداری کرده اند ، داریم. تاکنون هیچ اقدامی علیه کسانی انجام ندادیم که واحدهای خود را تسلیم نکنند ، اما اقدامات خود را از فردا آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: ما نمی توانیم بازی بازار سهام را در بازار مسکن دانشگاه متوقف کنیم زیرا ابزار لازم را نداریم. اما هدف ما دریافت یارانه مسکن آنلاین برای متقاضیان اولیه و واقعی است که چندین سال است که صبر دارند.

هدایت همچنین اعلام کرد: در پایان تیرماه ، 15 هزار واحد مسکن آنلاین مهرشاد پردیس افتتاح و به متقاضیان واگذار می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا