حوادث و رویدادها

طرح ویژه پلیس برای برخورد با کتب‌ ممنوعه/ کشف 4000 کتاب غیرمجاز در تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از 4000 جلد کتاب ممنوعه در رابطه با طرحی برای مقابله با عاملان فروش کتاب های غیرقانونی و ممنوع در خیابان انگلستان خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، در رابطه با اجرای این طرح ، سردار علی ذوالهدی گفت: “برنامه ویژه مقابله با عاملان فروش كتابهای غیر مجاز و ممنوع از صبح 23 23 ژوئن در پایتخت آغاز شده است كه در طی آن مأمورین امنیت عمومی از كتابفروشی های منطقه بازدید و نظارت می كنند.” آنها در میدان و خیابان انقلابی می کنند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح با عاملان فروش و انتشار کتابهای غیرمجاز و ممنوع برخورد شده است ، گفت: مأموران در دستور کار خیابان Enghelab از تعداد 66 کتابفروشی و تعدادی پدال بازدید کردند که در طی آن برخی صاحبان و فروشندگان از این کتاب برای ذخیره ، فروش و فروش کتاب ها و آثار غیرمجاز ، ممنوع و بدون مجوز استفاده شده است ، در این راستا هماهنگی لازم با کارشناسان اتحادیه و کارشناس فرهنگ و رهنمودهای اسلامی انجام شد و با هماهنگی قوه قضاییه عملیاتی برای مقابله با آن انجام شد. متخلفین

رئیس پلیس امنیت عمومی بزرگ تهران ادامه داد: “پس از دریافت مجوز از دستگاه قضایی ، یازده متخلف در این منطقه دستگیر شدند و در مجموع بیش از 4000 کتاب و نسخه های ممنوع و غیرمجاز کشف و ضبط شد.”

به گفته ذوالقدر ، پرونده ای برای بازداشت شدگان تشکیل شده است و آنها پس از محاکمه و پایان پرونده به دادسرا ارسال می شوند تا روند رسیدگی به این جرم ادامه یابد. واحدهای متخلف نیز پلمپ شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا