عمومی

موافقت بانک مرکزی با واردات مواد اولیه بدون انتقال ارز

حسین مدرس خیابانی در نشست کمپ حمایت از تولید گفت: “در این سال به مفهوم توجه به محصولات در نام سال جاری با شعار “پرش” تولید kristallizuetsya بسیار متفاوت از سال و مدیریت است که به ویژه مهم برای تولید به خصوص در رابطه با تحریم ها و محدودیت هایی که برخی از کشورها در برابر اقتصاد ایران از نقطه نظر تولید. توجه پرداخت شد و خواستار یک جهش در تولید این سال است.

وی با اشاره به رهبری مقام معظم رهبری و تعیین شعار امسال به نام “جهش موضوع” افزود: نامگذاری این سال به نام “جهش دادرسی” در صورت عدم وجود دستورالعمل های دشمنان در فضای, قفل, و غیره سعی ؟ بخشی از معیشت مردم و اشتغال گرفته از محل آن کشور آسیب … با وجود این واقعیت است که شیوع تاج و همچنین به عنوان یک عامل به مجموعه ای از مرزهای کشور اضافه شد ، اما تنها در همان شرایط سخت و … جهش در معنای واقعی کلمه ، در تولید برخی از عناصر و وجود تجهیزات پزشکی.

چنای استریت تاکید کرد که در مسیر تحقق اهداف جهش صادرات تولید رخ می دهد” گفت: در تعدادی از مشکلات اقتصادی که ایران تقریبا هیچ افزایش درخواست در بازار داخلی نمی توان به نام و حتی اکثر اقتصاددانان نیز بر این باورند که کیک از تقاضای داخلی در این زمان آب و هوا توانمندسازی … در حالی که محصولات در تقاضا است. راه حق در آینده; بنابراین اصلی جهش تولید صادرات میگذرد.

افزود: اعتقاد وزارت صنعت و معدن و تجارت این است که اجباری برای صادرات این آهنگ زیبا به طور مداوم و به اصطلاح “سبز” صادر کنندگان اعتقاد دارند بدون هیچ گونه محدودیت و چالش های حرکت و صادرات کالا ، راه را برای بازارهای خارجی می پروراند. اما در طرف مقابل جاده دوبانده تجارت خارجی ، واردات جاده بسیار راکی رو به چراغ قرمزهای بسیاری در این مسیر وجود دارد این است که تنها یک برنامه ویژه برای جریان مواد و تجهیزات و ماشین آلات لازم برای تولید باید در نظر گرفته شود.

چنای و خیابان گفت: مقررات واردات به سال تولید یک جهش یکی از موارد در دستور کار وزارت صنعت و معدن و تجارت است که علاوه بر اجرای سیاست های مربوط به وزارتخانه ها و برخی از شرایط محیطی از جمله محدودیت در ارز خارجی موجب شده است تا واردات در, طبیعی است که شما باید به صورت.

اضافه شده: نمایش وارداتی در نتیجه در مرحله اول ۱۶۰۰ کالا, وزارت صنعت و معدن و تجارت گرفته و در مرحله جدید نیز برای ?? تعداد تعرفه های دیگر ممنوعیت واردات طراحی شده است به … علاوه بر این شدت در مقابل واردات کالاهای مشابه تولید داخلی از سد و ما را در این راه نه به نادیده گرفتن یا نه.

چنای خیابان حاکی از این است که برخی از شرایط و محدودیت های ارزی و…. تاما راه و واردات آن می گوید: واردات-مسیر, مسیر صادرات نتایج; به این معنا که بسیاری از واردات باید برای کالاهایی که تولید برای صادرات نمی تواند در برابر استفاده از ارز خارجی و مطالبات و غیره. محصول تولید شده توسط آن است. خود را ارزآور باشد ؛ شرایط را برای واردات تنها در فضا برای ترویج اشتغال کشور را حفظ کرده و تولید حرکت و یا در غیر این صورت وارد مسیر اقلام لوکس ، غیرضرور و مشابه تولید داخلی باید راکی.

افزود: توسعه صادرات. ممنوعیت واردات و توجه به داخل کشور از جمله ستون های اصلی اردوگاه های جهش های ساخته شده در … و جهش نیز باید با انگیزه رسیدن به, کمی, و آنها باید مطابق با قوانین کشور مبدا باید برنامه به منظور تعیین کمی و کیفی باید با احتیاط استفاده می شود. علاوه بر ادارات کل که spetsializiruyutsya باید از سراسر جهان است. برنامه توسعه کمی و کیفی و کاهش استانی درخواست.

چنای – خیابان گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال با عنوان “جهش تولید” به معنی ملی اعلام کرد منو و اجرای آنها. هدف از این مردم ایران و همه کشورها باید شرکت کنند.

چنای خیابان با تمرکز بر حکومت و کنترل واردات یکی از اولویت های اصلی کشور از نقطه نظر مدرن می افزاید: به صراحت اعلام کند که محصول داخلی است و از آن در موارد غیر ضروری و لوکس برای هر عنوان و اجازه واردات ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد نیاز به حفظ وضع موجود در مرحله اول و اجرای سیاست ناشی از جهش در مرحله بعدی” — گفت: قطعه یک استان برای اجرای این جهش باید انجام شود ؟ اصول تولید صنعتی, استخراج معدن, صادرات و واردات, توسعه داده شده است و هر یک از آنها اهداف کمی شما… در ضمن واردات باید به عنوان فرم می رود این است که تنها برای این کشور در اولویت شامل واردات محصولات اساسی و غیره مواد اولیه کارخانه ها و قطعات یدکی و تجهیزات مورد نیاز در داخل تولید می باشد.

وزارت صنعت و معدن و تجارت با بیان اینکه تعیین هدف باید کمی در جهت اجرای سیاست های instagram و…. به تعمیق ساخت داخل و عنصر-ساختمان برادران یک هفته ، گزارش های مربوط به آن تهیه و منتشر خواهد شد; آنها باید آهنگ هایی که بیشترین ارزبری در صنعت کشور بود و در مقابل بخشی از نیازهای کشور و همچنین کشور باید ساخته شود.

اضافه شده: تم instagram غیره ارزبری مقدار و ارزش کالا ملاک است نه یک قطعه کوچک شاید حتی ارزبری بالا یا نه اما به یک کار بسیار مهم است.

چنای و خیابان گفت: این موضوع تنها از نقطه نظر اقتصاد ملی و ارزآوری رابطه مهم است اما مهمتر از موضوع اشتغال مورد نیاز است در این راستا او به دادگاه تجدید نظر به … در آن زمان به عنوان در حوزه تولید مهم است چیز دیگری است که باید از صنایع عمده و غیره. پیشرفت و حرکت در سمت خود را به کوچک و متوسط کسب و کار آن نیز جالب است که حذف شده است. این در حالی که برای شرکت های کوچک و متوسط از نظر اقتصادی و تولید سرانه نیز نقش اثر آنها آن را انجام دهد. در نتیجه هر دو باید مکمل یکدیگر باشند.

وزارت صنعت و معدن و تجارت توافق بانک مرکزی واردات مواد اولیه تولید به روش بدون انتقال ارز” او گفت: با هماهنگی و نظارت بانک مرکزی واردات مواد اولیه تولید مواد اولویت در کشور بنادر است. بدون انتقال ارز ممکن نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا