عمومی

ناگفته‌هایی درباره سقط جنین زیرپله‌ای

با یک جستجوی ساده در فضای مجازی ، تعداد مراکز سقط جنین را در کمترین زمان ممکن پیدا خواهم کرد. “سقط جنین زیر بغل” البته عنوانی است که ما برای آنها انتخاب می کنیم ، در غیر این صورت به آنها مشاوره بارداری گفته می شود و به خود عزت و شخصیت می بخشد.

به گزارش مجله زنده خبری ، روزنامه خراسان وی نوشت: “وقتی با آنها صحبت می کنید ، صحبت می کنند که گویی چندین تخصص پزشکی دارند.” اما اگر در غیاب و غفلت مسئولان ، این “مشاوران بارداری!” آنها مشغول هستند ، مطمئناً از خدا پنهان نمی کنند که قاتلانی هستند که چراغ روشن و خاموش دارند.

سقط جنین با 4.5 میلیون مکیدن با 5 میلیون قرص!
با یکی از شماره هایی که با این تبلیغ بی پروا نیز هست:
“سقط جنین خانم” که در فضای مجازی تبلیغ می شود ، تماس می گیرم:
“سلام ، خانم ، صبح بخیر.”
* سلام
– من سوالی در مورد سقط جنین داشتم ،
می خواستم بدونم چطور کار می کند

* وزن خانم و ماه بارداری چقدر است؟
– (شماره و عدد بداهه را می گویم) 75 کیلوگرم و هفته ششم
* او به دو ورقه دارو احتیاج دارد. یک و نیم ، دو – دو و نیم ، سه – سه و نیم ، چهار – چهار و نیم ، پنج میلیون ، که ما می خواهیم هرکدام از این دو برگه را برای شما ارسال کنیم ، بیش از نیم روز طول نمی کشد و سقط جنین انجام می شود …
– ما همچنین می توانیم واکنش نشان دهیم …
* کدامیک از آنها را ارائه می دهید؟
– هر دو یکسان هستند ، مکش از نظر روانشناختی برای زن بهتر است ، کار در نیم ساعت تا 45 دقیقه انجام می شود ، البته اگر جنین از 4 تا 6 هفته سن داشته باشد ، هزینه بالاتر خواهد بود. 5 میلیون. شما 12 ساعت با دارو کار می کنید ، این وظیفه شماست که ما بتوانیم همین کار را برای شما انجام دهیم. با دارو به شما مشاوره تلفنی می دهیم و اگر مطب بیاید ما خودمان کار را انجام می دهیم.
* آیا یک روز با دارو کار می کنید؟
– بله ، ما این کار را یک بار با دارو انجام می دهیم! اگر از هر 100 مورد باقی مانده جنین در رحم دو مورد وجود داشته باشد ، شما مجبور به استفاده از داروهای باقی مانده برای آنها هستید ، که گفتم که معمولاً فقط از هر 100 نفر فقط دو مورد …
* آیا این روشها برای خانم ها عوارض جانبی ندارد؟ یعنی آیا یک زن می تواند دوباره باردار شود؟
– می بینید ، ما همیشه می گوییم که نباید تا سه ماه برای سقط جنین و تا 6 ماه پس از مکیدن باردار نشوید ، این بدان معنی است که این رحم باید ترمیم شود. البته ما نیز افرادی داشتیم که دو هفته پس از سقط جنین باردار شدند و آن را رعایت نکردند ، اما ما فقط می گوییم که این بار آنها این کار را مشاهده می کنند تا مجروح نشوند! (من در مورد این اطلاعات پزشکی ندارم ، اما آیا او واقعاً دو هفته پس از سقط جنین باردار می شود ؟!)
– شما گفتید که قیمت قرص ها از 1.5 تا 5 میلیون است؟
* بله ، از 1.5 تا 5 میلیون تومان

قرص های هندی یا آمریکایی می خواهید؟
با سوال دیگری که در فضای مجازی با یک مشاوره تبلیغاتی برای بارداری تبلیغ می شود ، با شما تماس خواهم گرفت ، سؤالاتم را بپرسید و جواب دهید:
* ما فقط قرص داریم ، قرص های ما هندی با 1400 تومان ، آمریکایی با 600 تومان و آلمانی با 750 تومان …
– در چه زمانی باید مصرف شوند؟
* در طول سه روز شما باید در این زمان با ما در ارتباط باشید …

سالانه از 450 تا 600 هزار سقط جنین
بله ، آل ، این برای من بسیار احمقانه به نظر می رسد ، به نظر می رسد BT برای من نیست ، به نظر می رسد BT برای من هم نیست. اخیراً ، یک مشاور وزیر بهداشت گفته است که تعداد سقط جنین های قانونی و غیرقانونی سالانه 450000 است ، اگرچه برخی منابع غیررسمی این تعداد را 600000 نفر اعلام کرده اند.
چرا سقط جنین؟
اما سکه های سقط جنین از طرف دیگر چیست؟ چرا فردی در سقط جنین است؟ به طور خلاصه ، سقط جنین را می توان به سه دسته تقسیم کرد:
گروه اول؛ عوارض پزشکی:
این گروه قطعاً یکی از کسانی است که احتمالاً هرگز به فکر سقط جنین نبوده است ، اما بعد از آزمایشات مختلف ، حتی از 19 هفته پیش ، براساس ناهنجاری های احتمالی جنین ، پزشکان مجوز سقط را صادر نمی کنند و بعضی اوقات به دلایل مختلف از جمله شواهدی از عیوب. یا … جنین 19 هفته است و قانون اجازه سقط جنین را نمی دهد. در چنین مواردی ، والدین ممکن است از نظر پزشکی قانع کننده نباشند و ممکن است به سمت سقط جنین منحرف شوند. بنابراین ممکن است تدوین استراتژی ها و اقدامات جدیدتر برای این آسیب یا ترغیب خانواده ها در زمینه پزشکی لازم باشد.
گروه دوم؛ بارداری ناخواسته:
با این حال ، حاملگی های ناخواسته از مدت ها قبل یکی از مهمترین چالش های زناشویی بوده است ، و بسیاری از زوج ها هنوز پاسخ قانع کننده ای پیدا نکرده اند. چطور ممکن است زوجی که با اعتقادات مذهبی و اجتماعی خود آماده ازدواج نیستند ، بتوانند فرزندان خود را ترغیب کنند؟ شاید فقط نهاد انسان و ایمان عمیق آنها مانع از سقط جنین شود.
گروه سوم؛ درد زنده:
ما ممکن است امروز این گروه را بهتر بشناسیم ، اما آیا دولت نمی تواند راه حلی برای این درد بیاورد؟ در حقیقت ، این مهمترین دلیلی است که امروزه زوج ها کمتر به فرزندی علاقه دارند. از طرف دیگر ، بیشترین تمرکز دولت بر رشد جمعیت و تولد فرزندان است ، در حالی که کمترین حمایت به آن داده می شود. نمونه وی را می توان به تعدادی از قوانین ردیابی کرد که اعمال آنها غیرمجاز مانده است ، اگرچه قانون و سنت الهی مبنی بر اینکه “کسی که دندان می دهد نان می دهد” نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
چرا فعالیت رایگان در زیر پله ها؟
ممکن است در یک زمان دسترسی به چنین افرادی بسیار دشوار بوده باشد ، اما اکنون آنها به راحتی در دسترس همگان قرار گرفته اند و برخورد با آنها بسیار ساده تر به نظر می رسد ، اما به نظر می رسد دستگاه های مسئول اراده و علاقه زیادی برای مقابله با آنها ندارند. با موارد مشابه
در این رابطه ، من می خواهم با دکتر پدرام کاویان ، مدیر گروه سیاست خانواده و جمعیت شبکه فکر ایران (مغز) فکر کنم. وی معتقد است سیستم بهداشت و درمان کشور در مواردی مانند “سقط جنین” مورد بی توجهی قرار گرفته است. در حال حاضر هیچ مرکز یا مجموعه ای برای مراقبت از جنین وجود ندارد و سقط جنین هنوز هم می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه وارد سیستم شود. کاویان گفت: “ما نیاز به افراد بزرگی در سیستم بهداشت و درمان کشور داریم که با انقلابی که در این بخش انجام می دهند ، می توانند یک سیستم جامع مراقبت از مادر را ایجاد کنند که یک مادر حتی قبل از بارداری بتواند از آن مراقبت کند.” خوش بگذره. در عین حال ، هیچ مرکز یا موسسه ای برای ایجاد مسئولیت جلوگیری از سقط جنین با ایجاد ساختار در کلیه شهرها و ولسوالی ها وجود ندارد و طبیعی است که در چنین شرایطی با آمار سقط جنین وحشتناک روبرو شویم ، گاهی اوقات نیمی از تعداد سقط جنین است. یک سال از تعداد زایمان ها متولد می شود.
سقط جنین لزوماً دلیل اقتصادی ندارد
من از آقای کاویان در مورد دلایل سقط جنین و اینکه آیا خانواده ها مجبور به انجام این کار به دلایل اقتصادی هستند ، می پرسم. به او پاسخ می دهد: یک عامل را نمی توان سقط جنین در نظر گرفت. مطمئناً سقط جنین ناشی از چندین عامل است که یکی از آنها می تواند معیشت باشد ، اما آیا شما شنیده اید یا دیده اید که خانواده ای با سه فرزند یکی از فرزندان خود را به دلیل فقر به قتل می رسانند؟ در عین حال ، راه حل های ساده ای برای این موضوع وجود دارد ، زیرا در این رابطه ما پیشنهادهایی را به مجلس و دولت در پرورشگاه ارائه داده ایم که جا برای بحث دارد. دلیل دیگر سقط جنین ممکن است جدایی فرد از جامعه باشد. به عنوان مثال ، یک مادر یا دانشجو شاغل که باردار است بخشی از حقوق یا بعضی اوقات شغل خود را از دست می دهد ، بنابراین برخی از مادران تحت فشار هستند و ممکن است تصمیمات عجیبی را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا