عمومی

چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی

با توجه به پایگاه داده مجله زنده خبری
ابراهیم مهربان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در برنامه نبض ورزش اظهار داشت: کادر فنی کشتی آزاد در رابطه با برگزاری مسابقات انتخابی نگران هستند و قصد ندارد از برگزاری مسابقات انتخابی استفاده کند.

او به وزن و اهمیت مدال در ورزش در کشور ما اشاره شده است، و او افزود: “چرخه انتخاباتی نیاز به کار کارشناسی بیشتر و من مطمئن هستم که ارتباط در تلاش است تا این طرح بیشتر بالغ هستم”

حسین رحمانی ، کارشناس رسانه های کشتی ، که از تلاش برای سازمان دهی به مرحله مقدماتی و قانونی کردن روند انتخاب اعضای تیم ملی قدردانی کرد ، گفت: چه کسی در صورت برنده شدن ، افکار عمومی را بر عهده دارد؟ آیا برای این منظور برنامه ای وجود دارد یا خیر؟

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز در گفتگوهای تلفنی با این برنامه تأکید کرد که در حالی که همه قلب ما در کشتی گیر است و ما می خواهیم کشتی گیری به موفقیت برسد ، گفت: از آنجا که همه ما باید برای افکار عمومی پاسخگو باشیم.

وی افزود: “دور انتخاب مسابقات شامل جزئیاتی است که دست و پای اتوبوس ها را لرزاند و فکر می کنیم می تواند به کشتی ما برخورد کند.

سخنگوی انجمن کشتی امامی گفت: اصلی ترین اصل انصاف در انتخاب بهترین کشتی گیران ، گوش دادن به گفته های خبره محمد در این جلسه و یادداشت برداری است. او درس می خواند و ترجمه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا