فرهنگ و هنر

کن ۲۰۲۰ برگزار نمی‌شود/ نمایش فیلم‌ها در سایر جشنواره‌ها

دبیر جشنواره اعلام کرد که حوادث این فیلم البته در سال ۲۰۲۰ خواهد کار نمی, نمایش آثار در این جشنواره با دیگر جشنواره های فیلم در ایران است.

انتقال اطلاعات به نقل از instagram” او گفت:. تیری فرمو” دبیر جشنواره فیلم کن در مصاحبه اخیر خود آن را رسما اعلام کرد.هفتاد و سوم جشنواره در جشنواره کن در این سال ۲۰۲۰ البته کار نخواهد کرد اما فهرست آثار ساخته شده در طول جشنواره در ماه ژوئن اعلام خواهد شد.

همچنین او گفت که: “لیست از فیلم برای جشنواره کن ۲۰۲۰ مجموع برای بسیاری از سال های گذشته و در قالب رسمی پایین و غیره. راه شما نگاه رقبا و … اعلام نشده است. احمق و فکر نمی کنم تصادفی آنها نیست اما واقعا می خواهید فیلم است که ما به تماشای او عاشق نوشتن است و وظیفه ما به دیدن این فیلم فقط برای کمک به بینندگان برای پیدا کردن. علاوه بر این برخی از فیلمهای ارائه شده در جشنواره ۲۰۲۰ در آینده جشنواره دوباره در این سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته خواهد شد.

دبیر رسمی جشنواره کن او همچنین گفت: فیلمهای اعلام شده در لیست تعطیلات رسمی که در ماه ژوئن خواهد وارد شود ، ما می توانیم در تعریف کلمه “در حال حاضر ۲۰۲۰” در فیلم ها و دیگر مسابقات فیلم از جمله جشنواره فیلم ونیز و…. در تورنتو کانادا دوویل سن سباستین ، آنگولم ، در نیویورک بوسان و جشنواره برادران لومیر در فرانسه. نمایش داده می شود.

“فرمو” – او تاکید کرد ، در این سال این جشنواره هیچ داوران و جایزه خواهد بود و ابراز امیدواری کرد که “اسپایک لی” در آینده جشنواره در ۲۰۲۱ داوران شد و رهبری را در حال حاضر کم است.

مقامات جشنواره کن پیش از این تاریخ اصلی ?? به ?? ماه (?? فروردین??? ژوئن) این رویداد مهم فیلم ، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و اعلام کرد … تا پایان ماه ژوئن و اوایل ژوئیه تابع اصلی به صبر کردن برای یک جشنواره است. اما “امانوئل مکرون” رئیس جمهور فرانسه با گسترش شرایط قرنطینه در این کشور است. گزارش هر تعطیلات و رویدادهای که شامل جمع مردم حداقل تا اواسط جولای (پایان ماه جولای) ممنوع است و در نتیجه این تصمیم. برگزاری جشنواره کن دوباره ۲۰۲۰ در قدرت بودن ، شلوغی جشنواره در فصل پاییز نیز در پایان این مقامات در حال حاضر در قید جشنواره ۲۰۲۰ به ترک.

بازار جشنواره فیلم کن در این سال و بعد از ?? به ?? Jun (?????) برگزار خواهد شد.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا