اجتماعی

انتقال دانش‌آموزان مشکوک به اتاق‌های ایزوله حوزه‌های امتحانی/ نحوه تصحیح اوراق

رئیس مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا پوشیدن ماسک در مناطق معاینه الزامی است؟ وی اظهار داشت: بله ، استفاده از ماسک در جلسات امتحان نهایی ضروری است. در هر زمینه از امتحان نهایی تعدادی ماسک آماده شده است که به دلایلی به کسانی که ماسک ندارند با آنها داده می شود.

به گزارش مجله زنده خبری ، خسرو ساکی با اشاره به شروع امتحانات نهایی روز شنبه 7 ژوئن ، اهمیت سلامتی در مناطق کنکور را توضیح داد و گفت: برای حفظ سلامت ، سلامتی و رفاه دانش آموزان و همچنین صحت و امنیت امتحانات علاوه بر برنامه های منظم. در ستاد کنکور و شوراهای آموزشی بحث و بررسی کرده ایم که از این میان می توان به تمهیدات اولیه مانند اخذ مجوز برای انجام امتحانات و اخذ پروتکل های بهداشتی اشاره کرد که به کلیه حوزه های کاربردی ابلاغ شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا پوشیدن ماسک در مناطق مورد مطالعه الزامی است؟ وی اظهار داشت: بله ، استفاده از ماسک در جلسات امتحانات نهایی لازم است. در هر زمینه از امتحان نهایی تعداد ماسک تهیه شده است که به هر دلیلی به کسانی که ماسک ندارند با آنها داده می شود.

رئیس مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت وزارت آموزش و پرورش افزود: از والدین و دانش آموزان می خواهم ماسک بزنند.

ساکی در مورد چگونگی نظارت بر ارائه دهندگان خدمات پزشکی ، با وجود کمبود 6000 متخصص مراقبت های بهداشتی ، اظهار داشت: “تیم های نظارت در حال حاضر یکی از این گروه ها هستند. دانش آموزان اشیاء مشکوک را کنترل و جدا می کنند.

وی ادامه داد: در صورت لزوم دانش آموزان مشکوک به این بیماری به اتاق های ایزوله منتقل می شوند و برای معاینه بعدی به پزشک مراجعه می کنند.

رئیس مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا اسناد معاینه باعث شیوع بیماری در اصلاح کنندگان نمی شود؟ وی اظهار داشت: ما قرار ملاقات گذاشته ایم و مدارك امتحان شخصی سازی شده اند و حتی حضور نیز به صورت شخصی انجام می شود و فرم دانش آموز روی میز او قرار می گیرد و توسط وی تكمیل می شود.

ساکی افزود: پس از گذراندن امتحان و جمع آوری مدارک ، مدارک برای مدتی ذخیره می شوند تا زمانی که ویروس جان خود را از دست بدهد و پس از آن به مدرسین ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه برای اطمینان از ایمنی و جلوگیری از ترافیک در ورودی ها و خروجی سالن ها ، دانش آموزان را برای نظارت بر فاصله به دو گروه تقسیم کردیم اظهار داشت: فاصله بین صندلی ها نیز مشاهده می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا