عمومی

بیانیه وزارت ورزش و جوانان در پی مصاحبه وزیر بهداشت

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی مجله زنده خبری ،
متن کامل بیانیه را می توانید در زیر بخوانید:

اگرچه تلاش های کادر پزشکی کشور را ارزیابی می کند ، اما طبق مصاحبه امروز با وزیر بهداشت ، وزارت ورزش و جوانان ارائه توضیحات زیر را ضروری می داند:

1. برای 100 روز گذشته ، وزارت ورزش و جوانان با رعایت کامل دستورالعمل ستاد ملی تاج عمل کرده و مطابق با این مصوبات ، ضمن همکاری و هماهنگی با وزارت بهداشت ، در طول این مدت ، به طور کامل عمل کرده است. این روند ادامه دارد.

2- مجوز بازگشایی باشگاه ها ، اماکن ورزشی و آموزش تیم های فوتبال حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول مطابق با مواد 10 و 11 بیستمین جلسه ستاد ملی تاج در تاریخ 2/27/99 که آن است. تحت ریاست رئیس جمهور و همچنین مطابق با اعلامیه مورخ برگزار می شود. علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت وزارت بهداشت در تاریخ 2/31/99 آزاد شد. نامحدود اعلام شده است البته این اطلاعیه در مورد بازگشایی اماکن ورزشی از جمله سالن های ورزشی ، استخرهای روباز و غیره موارد دیگری نیز دارد که اعلام شده است.

3. وزارت ورزش و جوانان معتقد است که از سرگیری باشگاه ها و لیگ های ورزشی کاملاً منوط به مصوبات ستاد ملی تاج و وزارت بهداشت است. تصمیمات و برنامه های خود را مرور کرده و مطابق با شرایط فعلی تصمیمات لازم را می گیرد.

سرانجام ما می خواهیم از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و همچنین کادر پزشکی کشور بخاطر تلاشهایشان تشکر کنیم و برای آنها آرزوی موفقیت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا