عمومی

شیراز میزبان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمود موسوی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: استان فارس به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه و مسیر مسیرهای تجاری ایران به بنادر جنوبی کشور از مدت ها قبل اولین مرکز واردات و توزیع کالاها بوده است. آخرین مکان برای آماده سازی برای صادرات و یکی از مراکز مهم لجستیک نفت و گاز در جنوب کشور ارسال شده است: فارس به دلیل وجود منابع مهم تأمین گاز و میعانات گازی (عبور 4 خط لوله ملی از مناطق مختلف استان) و پایین آن. در طول صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و دسترسی به بندر آسالوی به عنوان یکی از منابع مهم تأمین گاز ، میعانات گازی.

وی اضافه کرد: در دسترس بودن مواد اولیه برای صنایع پایین دستی ، صنایع گاز و پتروشیمی و همچنین در دسترس بودن میادین نفتی در سروستان ، سعادت آباد و کشت است. گذشته از و فعالیت تعداد زیادی از شرکت های پتروشیمی و صنایع شیمیایی مانند شرکت های طراحی و مهندسی صنعت پتروشیمی و همچنین شرکت هایی برای نگهداری صنعت ساخت و ساز و نصب ، این استان را به مرکز مهم صنایع پتروشیمی و پالایش تبدیل کرده است.

موسوی یادآوری کرد که شیراز مانند مرکز استان فارس به دلیل جاذبه های فراوان اقتصادی ، تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و طبیعی ، همیشه گردشگران و فعالان اقتصادی زیادی را به خود جلب می کند: این شهر در راه است ه بر تجارت در ایران در بنادر واقع شده است و به عنوان پورتال تجارت در جنوب کشور در زمینه تولید و صنعت ، صادرات و واردات ، بازارهای خرید و فروش و تجارت در سطح بالایی از شاخص آماری قرار دارد.

مدیرعامل نمایشگاه بن بین المللی در بخش دیگری از سخنان خود ، فارس در این نمایشگاه شرکت می کند بین المللی فارس بزرگترین فضای نمایشگاهی در منطقه جنوبی کشور محسوب می شود و تأکید می کند: تاکنون بیش از 700 نمایشگاه تخصصی و عمومی در بعد ملی و بین المللی. بین المللی همه را تحمل می کند پسندیدن این مورد به خوبی توسط صاحبان صنعت ، متخصصان ، تجار و بازدید کنندگان پذیرفته شده است.

موسوی در ادامه به چهاردهمین نمایشگاه بین المللی اشاره کرد بین المللی صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی گفت: این نمایشگاه از دوم ژوئیه به مدت چهار روز در مرکز نمایشگاه دائمی برپا می شود. بین المللی استان فارس با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود.

وی افزود: همه سالن های نمایشگاهی روزانه قبل از نمایشگاه و در طول نمایشگاه مطابق با دستورالعمل های بهداشتی و به دلیل تهیه مواد ضد عفونی کننده و مناطق شستشوی دست در کلیه سالن ها ، شرکت کنندگان و بازدید کنندگان ضد عفونی می شوند. شرکت کنندگان علاوه بر اینکه می توانند فاصله اجتماعی خود را حفظ کرده و از ماسک و دستکش استفاده کنند ، می توانند دست خود را بشویند و ضد عفونی کنند.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین بین المللی فارس با اعلام اینکه کارشناسان ، متخصصان و تولیدکنندگان شاغل در صنعت نفت از این نمایشگاه بازدید می کنند ، گفت: این رویداد با هدف تحریک تولید و حمایت از صنعت و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و همچنین استخدام و انتقال فن آوری های نوین یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای صنعتی ، تجاری و اقتصادی در منطقه جنوبی کشور است.

همچنین در پی این کنفرانس مطبوعاتی ، جواد مرادپور مجری چهاردهمین نمایشگاه بین بین المللی صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت و فراهم آوردن فرصت ها در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی با حضور شرکت های توانمند داخلی و خارجی ، اظهار داشت: ” در حالی که ایران دومین تولید کننده بزرگ نفت در جهان است که فارس سهم زیادی از نفت و گاز و فرآورده های نفتی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگاه فرصتی عالی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است که در این صنعت مشغول فعالیت هستند و می توانند دستاوردها و محصولات خود را به فعالان و متخصصان این صنعت معرفی کنند و با در نظر گرفتن روند جستجوی بازار و جهت رشد این صنعت ، فعالیت ها و نوآوری. بر آینده خود متمرکز شوید.

مرادپور همچنین با تمرکز بر یک اقتصاد دانش بنیان ، تکمیل زنجیره ای از علم ، فناوری ، فناوری محصول ، تجاری سازی برای ایجاد ثروت و بالا بردن نرخ بهره را نیز مورد استفاده قرار داد. و وی در زمینه های مختلف صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه را برشمرد و خاطرنشان کرد: معرفی فرصت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی ، ارائه و دستیابی به بیشترین موارد دستاوردها و تکنیک های جدید. بیا بر روز در مناطق مختلف صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و ایجاد هم افزایی بین تولید کنندگان تجهیزات ، صادرکنندگان ، پیمانکاران ، سرمایه گذاران و شرکت های دانش بنیان و توانمندسازی سرمایه انسانی و مالکیت معنوی و مدیریت دانش در توسعه و تقویت صنعت. پول ، گاز و پتروشیمی دیگر اهداف این نمایشگاه عبارتند از:

هنرمند چهاردهمین نمایشگاه بین بین المللی صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی نتیجه گرفت: “از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه می توانیم کنفرانس ها ، سمینارها و آثار مغازه های آموزشی ، تابلو تخصصی شدن مدیران صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی ، برگزاری جلسات B2B بین شرکت کنندگان در این نمایشگاه ، برگزاری جلسات B2B بین نمایندگان تجارت خارجی با شرکت کنندگان و یک نشست تخصصی قیمت در میان مشاوران و مشاغل تجاری ذکر شده شرکت کنندگان در این نمایشگاه حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا