استانی

عدالتخواهی و ظلم‌ستیزی در رأس برنامه‌های عملی امام خمینی(ره) قرار داشت

مدیر گروه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی مینوداش:

به گزارش خبرنگار آنا از مینودشت ، ایوب سرایلو ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه آثار امام خمینی در شعبه مینودشت ، هدف از این نمایشگاه آشنایی دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه با ایده های ارزشمند معمار بزرگ انقلاب اسلامی است. در مسائل اخلاقی ، عرفانی و حقوقی. وی با اشاره به اصول ، فلسفه ، سیاست و جامعه گفت: “امام خمینی یک انسان مبارز بود و جستجوی عدالت و ضد سرکوب در صدر برنامه های عملی و رفتار سیاسی وی قرار داشت.”

وی با تأکید بر اینکه توجه به افکار و رهنمودهای امام خمینی (ره) زمینه موفقیت انقلاب اسلامی است ، خاطرنشان کرد: برای ما ایرانیان اما برای بسیاری از مردم در سراسر جهان ، این راهنما و امید است.

مدیر گروه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امامت آثار ارزشمندی را به عنوان بقایای صالحین به جا گذاشته است ، افزود: علوم اسلامی “یا او نوشت یا او صحبت کرد.”

سارایلو با بیان اینکه نوشته های امام را می توان در دیدگاه های مختلف تقسیم کرد ، خاطرنشان کرد: هر بخش براساس اطلاعاتی که در اختیار خواننده و نقشی که در تبیین دیدگاه های خود و ارائه دیدگاه های خود دارد ، ارزش خاص خود را دارد. آثار “.

انتهای پیام / 4078 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا