اجتماعی

نیازمند بازبینی سیاست‌های مهار کرونا در تهران هستیم

مدیرکل دفتر بهداشت شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران منوط به تأیید ستاد ملی و شهر تهران کرونا است ، اما متأسفانه میزان بروز افزایش یافته و اگر ترافیک در شهر عادی باشد ، تعداد بیماران افزایش می یابد.

در مصاحبه با مجله زنده خبری زینب نصیری وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران کورو ویروس ، اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا ویروس در کشور ، شهرداری تهران برنامه های خود را روی آموزش و پرورش متمرکز کرده و به کنترل شیوع این بیماری کمک کرده است که با وجود عادی سازی هنوز هم زیاد است. او از برنامه های خود کم نکرد.

وی افزود: افزایش مجدد آمار نشان می دهد که باید سیاست های کنترل تاج را در تهران و حتی در کشور بررسی کنیم. وی افزود: “شهرداری تهران منوط به تصویب ستاد ملی و شهر کرونا در تهران است ، اما متأسفانه روند افزایش یافته است.” و اگر درآمد در شهر عادی باشد ، تعداد بیماران افزایش می یابد.

نصیری با اشاره به سردرگمی در اقتصاد کلان اظهار داشت: مردم در معرض پیام های متناقض قرار دارند ، از این رو از یک طرف ما شهروندان را به استفاده از ماسک ، مشاهده فاصله اجتماعی و غیره دعوت می کنیم اما از طرف دیگر مردم در معرض پیام ها هستند. ما وضعیت را به گونه ای عادی می کنیم که تقریباً همه مشاغل کار خود را آغاز کرده اند و این ابهام در ذهن مردم ایجاد می کند و به همین دلیل این درگیری دلیل رفتار خوب افرادی است که در آوریل از خانه خود خارج شده اند. ما بیرون نمی رویم زیرا مردم در معرض پیام ها و رفتارهایی هستند که نشان می دهد اوضاع عادی شده است ، اما این طور نیست و لازم است دوباره حساسیت را افزایش دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می رسد حساسیت شهرداری کاهش یافته است ، مدیرکل دفتر بهداشت و درمان شهرداری تهران اضافه کرد: به مجتمع های آموزشی و ورزشی بدهید ، اما شهرداری می گوید نه! ما مجموعه های خود را باز نمی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کرونا مبلغ زیادی به شهرداری پرداخت کرده است ، اظهار داشت: با این حال ، شهرداری قبل از بسته شدن دولت برای اطمینان از سلامت مردم مجتمع های ورزشی خود را تعطیل کرد. »شهرداری تهران با همکاری مرکز تفکر ISPA برگزار کرد. مطالعات مختلف نگرش مردم نسبت به تاج تغییر کرده است و ما اکنون باید در زمینه عود برآمدن قدم های جدیدی را در زمینه مطالعه تهران برداریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا