حوادث و رویدادها

کاهش ترافیک پایتخت و افزایش تراکم مترو با اجرای طرح ترافیک/ پلمب 101 قهوه خانه وسفره خانه متخلف

فرماندهی انضباطی تهران بزرگ از کاهش چشمگیر ترافیک پایتخت و در عین حال افزایش تراکم مترو پس از از سرگیری طرح ترافیک پایتخت خبر داده است.

به گزارش مجله زنده خبری ، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح نیرو که قبل از ظهر امروز در مقر فاتب برگزار شد ، اظهار داشت: تاکنون بیش از 3 هزار و 400 قطعه وسایل نقلیه داخلی و خارجی حفظ شده توقیف شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا تحقیقات و پیگیری های لازم برای شناسایی صاحب این وسایل نقلیه و همچنین نحوه خارج شدن از آنها و روند نگهداری آنها توسط پلیس ادامه خواهد یافت و پس از اتمام نتایج ، به دستگاه قضایی ارائه می شود.

رحیمی افزود: همچنین دیروز همکاران 689 دستگاه موتورسیکلت ایرانی و خارجی که در سالهای اخیر برداشت شده بود کشف و ضبط کردند.

رحیمی با اشاره به فرارسیدن تابستان ، اظهار داشت: در آستانه تابستان و مطابق با وظایف ذاتی خود ، با همه مواردی که نقض امنیت اجتماعی ، اخلاقی و اجتماعی جامعه و آرامش شهروندان است برخورد خواهیم کرد.

رحیمی درباره اجرای طرح تحرک در پایتخت نیز گفت: “ما نظرات خود را در این زمینه به مسئولان مربوطه دادیم و سرانجام ستاد ملی مبارزه با تاج تصمیم نهایی را گرفت.” در حال حاضر ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی افزود: ما به عنوان پلیس ، ما در زمره آژانس هایی قرار گرفتیم که موافقت نکردند که طرح ترافیک را برای حفظ سلامت مردم و شهروندان حفظ کنند و اکنون ، طبق گزارشات ما ، پس از اجرای طرح ترافیک ، ترافیک در پایتخت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. . طبق گزارشات نیز افزایش یافته است.

رحیمی در مورد اقدامات پلیس مترو گفت: “ما به کارکنان مترو اطلاع داده ایم که آنها با مسئولان همکاری کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که تاج تمام نشده است و هنوز باید اقدامات بهداشتی را دنبال کنیم.” ماسک کمکی در مترو.

رئیس پلیس صوفیا با تأکید بر اینکه هنوز لوازم قلیان در کافه ها و مغازه ها ممنوع است ، گفت: “مأموران پلیس همچنین در 101 کافه و کافه که از پروتکل های بهداشتی عروق بیماری کرونا استفاده نشده اند ، از کافه ها و مراکز تهیه قلیان بازدید کردند.” آنها آنلاین و موم شده اند.

رحیمی همچنین از اجرای طرح ساماندهی عبور و مرور عابران پیاده و موتور سیکلت در 60 تقاطع در پایتخت خبر داد و گفت: “این طرح قبلاً در 60 نقطه آغاز شده است و ما آن را با گذشت زمان تمدید خواهیم کرد.” زیرا متأسفانه 80 درصد قربانیان حوادث رانندگی در تهران مربوط به عابران پیاده و موتور سیکلت هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا