عمومی

دشمنان از عوامل نفوذی برای اجرای توطئه‌هایشان بهره می‌گیرند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام عباس معصومی ، در خطبه های خود در نماز جمعه این هفته ، میزبان مسجد اعظم ضمن تشریح راه ها و ابزاری برای مخالفت با دشمنان اسلام و ایران ، اظهار داشت: دشمنان در دهه های اخیر نشان داده اند که آنها تضمین می کنند. استفاده از ابزار رسانه ای یکی از آنهاست.

وی افزود: سیاست جدید دشمنان مداخله در حمله به ایران اسلامی نیست بلکه استفاده از نفوذی ها و در نتیجه گسترش فتنه ها و گسترش بسیاری از مشکلات در بین مردم است.

امام جمعه رویان با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و حاکمیت گفت: “امروز دولت از عدم برنامه ریزی رنج می برد و دلیل اصلی پیوند همه موضوعات به بورژام و مسئله هسته ای است که این یک رویه اشتباه است.”

معصومی افزود: سیستم حاکمیت و نظارت در قوه مجریه از بوروکراسی قدیمی رنج می برد ، سیستم اداری فرسوده و ساختارهای حاکمیتی مصوب است که این یک عیب بزرگ است ، بنابراین باید سعی کنیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم تا بتوانیم به بهترین نحو در خدمت مردم باشیم. “خوب” بودن.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت شورای نگهبان اظهار داشت: “اولین نهادی که پس از انقلاب اسلامی مورد حمله دشمنان قرار گرفت ، شورای نگهبان بود. این نشان از اهمیت این شورا به ویژه در زمان انتخابات در کشور ما دارد.”

رویان جمعه همچنین به روند صعودی تاج و نیاز به مراقبت در بخش های مختلف اشاره کردم و گفت: “باید مراقب باشید که تمام تلاش های کادر پزشکی و پزشکی کشور به هدر نرود.”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا