حوادث و رویدادها

احتمال انفجار مجدد در محل حادثه کلینیک سینا اطهر هنوز کاملاً از بین نرفته است

سخنگوی خدمات اورژانس کشور پس از حادثه در کلینیک سینا عطار گفت احتمال انفجار دیگر کاملاً از بین نرفته است. وی گفت: “ما از مردم می خواهیم كه اخبار را از رسانه ها دنبال كنند و در محل جمع نشوند.”

معیتبا خالدی سخنگوی خدمات فوریت های پزشکی کشور به مجله زنده خبری گفت که تلفات ناشی از آتش سوزی و انفجار در مرکز پزشکی سینا عطار به 19 رسیده است.

وی ادامه داد: 14 نفر مصدوم شدند که 7 نفر از آنها به مراقبت و معالجه نیاز داشتند و به بیمارستان شهید طاهری منتقل شدند.

خالدی افزود: بیشتر کشته ها و مجروحان از طبقه چهارم یا پنجم هستند که در اتاق های عمل حضور داشتند.

سخنگوی خدمات فوریت های پزشکی کشور گفت: تعداد زیادی از افراد در صحنه حضور داشتند ، هم به دلیل احتمال انتقال کروناویروس و هم به دلیل اینکه این مرکز پزشکی دارای کپسول های گازی از جمله اکسیژن و احتمال انفجار مجدد است. کاملاً حذف شده است این می تواند خطرناک باشد و ما از افزایش تعداد مصدومان می ترسیم. به همین دلیل است که از مردم می خواهیم اخبار را از رسانه ها دنبال کنند و در محل جمع نشوند.

وی همچنین شایعات موجود در مورد وجود مواد رادیواکتیو در این مرکز پزشکی را تکذیب کرد و گفت: “هیچ فعالیتی در زمینه پزشکی هسته ای در این مرکز پزشکی وجود ندارد و فرضیه وجود مواد رادیواکتیو در آن رد شد.” با این حال ، همکاران این مسئله را مورد بررسی قرار دادند و به همان نتیجه رسیدند. انگار می بینید که آنها روی صحنه هستند و بدون هیچ مشکلی به آنها کمک می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا