عمومی

بخش مهم فرهنگ در عرض سایر فعالیت‌های اجتماعی دیده شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سعید احمدی در نشست مشترک پیرامون اجرای طرح فلاا در بین خانواده ها ، با حمایت کمیته پشتیبانی در وب سایت کمیته پشتیبانی زنجان ظهر شنبه اظهار داشت: “خوشبختانه سابقه درخشان و قابل قبول امداد رسانی قابل مشاهده است. همه”.

وی اظهار داشت: کمیته امداد تولید کننده آسیب های اجتماعی نیست بلکه آسیب های اجتماعی به عنوان مصرف کننده آسیب های اجتماعی به اقدامات نجات و امداد می رسد و با تقویت روحیه فکری ، فرهنگی ، مذهبی و توحیدی امید را در جامعه تقویت می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به اقدامات انجام شده در زمینه فرهنگ اشاره کرد و گفت: “عدالت در این زمینه رعایت نمی شود و فرهنگ یک تعهد تلقی نمی شود.”

احمدی تأکید کرد: بخش مهمی از فرهنگ در سایر فعالیت های اجتماعی دیده می شود و این باعث آسیب های اجتماعی در جامعه می شود که سرایت آن در کمیته امداد گنجانده شده است.

وی افزود: کمیته امداد به همراه توانمندسازی اقتصادی خانواده ها ، با حمایت از توانمندسازی فرهنگی و اجرای برنامه های مختلف دینی و معنوی ، اعتماد و اعتماد را ارتقا می بخشد و موجب قدردانی مردم می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تبلیغات دین ، ​​آموزه های اسلامی ، اصول ایمان و ارزش های اسلامی نباید محدود به مساجد باشد.

احمدی افزود: هنر خوب مبلغ دینی ، بالا بردن سطح معنویت در بین مردم و نهادینه کردن ارزشهای اسلامی ، ایجاد نشاط معنوی ، حضور در قلب جامعه و احیای فرهنگ عمیق دینی و ترویج سنت های خوب است.

وی با اشاره به اینکه طرح فالا در چهار استان کشور از جمله زنجان به صورت آزمایشی اجرا می شود ، اظهار داشت: و ظرفیت فکری و ارتقاء دانش و دیدگاه اسلامی و انقلابی در جامعه هدف باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا